لیبل امنیتی جدید

لایه پایین کتابچه لیبل امنیتی حاوی یک نوار باریکی است که به عنوان یک مهر و موم برای جلوگیری از دستکاری بسته است.

Schreiner MediPharm، ارائه دهنده  راه حل های جهانی برای لیبل های دارویی، برای اولین ایالات متحده کتابچه برچسب امنیتی چند منظوره خود را در INTERPHEX NYC  غرفه # 1153، 21-23 مارس به نمایش میگذارد. راه حل جدید کتابچه لیبل  ترکیبی از ویژگی های امنیتی دیجیتال است که با  سیل اولیه یکپارچه شده است.
Schreiner MediPharm  کتابچه لیبل امنیتی جدید است که به خصوص با توجه  به مقررات مربوط مانند قانون 2016/161اتحادیه اروپا  که پس از تصویب در فوریه سال 2019، نیاز به راه حل های نوآورانه و قابل اعتماد برای محافظت از بیماران در برابر داروهای تحریف شده است.

لایه پایین کتابچه لیبل امنیتی حاوی یک نوار باریکی است که به عنوان یک مهر و موم برای جلوگیری از دستکاری بسته است. هنگامی که مهر و موم باز میشود،اثری از خود به جای می گذارد که نشانه غیر قابل بازگشت بودن آن است. به عنوان مثال در یک کارتن دارو، کتابچه برچسب اجازه می دهد تا داروساز اطلاعات محصول دارو را بدون باز کردن بسته و در نتیجه از بین بردن حفاظ آن مشاهده کند

به علاوه لیبل به سه ویژه گی دیجیتال مجهز شده اند:

BitSecure فناوری جدید تشخیص کپی

فناوری جدید Bitsecure بر پایه وضوح بالا با الگوی ابر گونه است. با استفاده از BitSecure کپی غیرواقعی جزئیات دقیق وبصری خود را ازدست می دهد. در حالی که چاپ دیجیتال محصولی با دستگاهی با وضوح بالا تولید میکند ، یک کپی غیر قانونی بر پایه چاپ قبلی آن است.این اختلاف با اپلیکشن های موبایل های هوشمند ، اسکنر ها و یا برنامه های بارکدخوان دو بعدی قابل بررسی است. الگوی BitSecure حداقل سایز که فقط  میتواند چند میلیمتر مربع باشد را لازم دارذ که به راحتی می تواند با ظاهر محصولات دارویی یکپارچه شود.

KeySecure: سیستم رهگیری خلاقانه

سیستم رهگیری خلاقانه KeySecure بر پایه 15 کد الفبایی دیجیتال بنا شده است که قابلیت شناسایی و تصدیق هر محصولی را با استفاده از گوشی های هوشمند و اینترنت دارد.کد میتواند در دو فرم قابل خوانش توسط انسان و کد دو بعدی باشد.تصدیق اعتبار با وارد کردن کد وب سایت تولید کننده ، درخواست کد دوبعدی  موبایل یا توسط تماس تلفنی قابل اجرا می باشد.

لیبل یکپارچه با تراشه NFC: تصدیق اعتبار دیجیتالی

یک لیبل یکپارچه با تراشه NFC قابلیت اجرای تصدیق اعتبار توسط گوشی هوشمند را فراهم می سازد. تراشه NFC جای کمی در حدود چند سانتیمتر در لیبل را به خود اختصاص می دهد .در طی استفاده گسترده گوشی هایی با قابلیت NFC ، مشتریان به سادگی و به سرعت از این عملکرد استفاده می کنند. به علاوه یک اپلیکیشن اتوماتیک برای شناسایی محصول در دسترس است.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .