T1930 راهکار شرکت طرسام برای کاهش هزینه‌ی بسته‌بندی

این دستگاه با سرعت بالای خود می‌تواند تمام موضوعات فوق را پوشش داده و معادل ۲۰ نفر نیروی انسانی تولید داشته باشد.

راهکار شرکت طرسام برای کاهش هزینه‌ی بسته‌بندی و آسودگی صادرات محصولات تولید داخل

۱-ظاهر مناسب محصول و این که محصول تولید شده چگونه و با چه ظاهری به دست مصرف‌کننده برسد , به جهت پایین آوردن ریسک از دست دادن بازار و هزینه آماده‌سازی محصول برای بازار مقصد، بسیار اهمیت بالایی دارد.
۲-همان طور که می‌دانید زیبایی محصول شما در بازارهای داخلی همواره حایز اهمیت بوده و هست. چرا که ظاهر زیبا و مناسب محصول است که در نگاه اول باعث جذب مشتری می‌شود.
۳-به منظور صادرات در بازارهای خارجی علاوه بر دقت بر ظاهر مناسب محصول، باید به ارایه‌ی اطلاعات کارامد از محصول به زبان مشتری، کاهش هزینه‌های آماده‌سازی و بسته‌بندی محصول نیز دقت نمود.
۴-یکی از بهترین شیوه‌های ارایه محصول با ظاهری مناسب قرار دادن آن در یک کاور یا جعبه‌ی زیبا است که برای اکثر محصولات کاربرد دارد.
۵-در کارخانه‌های تولیدی کشورمان قراردهی محصولات در کاور یا جعبه‌های مقوایی به روش سنتی و توسط کارگران صورت می‌گیرد. این امر موجب کاهش سرعت و بازده تولید – افزایش هزینه‌های تولید و مواجه شدن با مشکلات مربوط به نیروی انسانی می‌شود.
۶-به طور میانگین کارخانه‌ها در انتهای خطوط تولید خود ۲۰ نفر نیروی انسانی جهت این امر به کار می‌گیرند که با توجه به هزینه‌های نیروی انسانی و مشکلات ناشی از آن در تولید بهتر است روش مناسب‌تری را برای تولید مداوم و بدون دردسر در نظر گرفت.
۷-حال با توجه به نیاز تولیدکنندگان محصولات غذایی و دارویی به بسته‌بندی ثانویه با هزینه و زمان کمتر، بهتر است این بسته‌بندی به روش اتوماتیک و با استفاده از دستگاه‌های مناسب صورت گیرد.
۸- لذا شرکت طرسام بابهره‌گیری از تکنولوژی و سال‌ها تجربه‌ی ساخت دستگاه کارتنینگ، محصول جدید خود را با نام کاورگذار(T1930) ارائه کرد که با بازگشت سرمایه کمتر از ۷ ماه، سود تولید شما را افزایش می‌دهد .
این دستگاه با سرعت بالای خود می‌تواند تمام موضوعات فوق را پوشش داده و معادل ۲۰ نفر نیروی انسانی تولید داشته باشد.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .