بطری شوینده با هدف کاهش زباله‌های پلاستیکی حمام

از برترین‌های Worldstar 2023 با گزینش رضا نورائی

بطری شوینده با هدف کاهش زباله‌های پلاستیکی حمام

شرکت: EGO Pharmaceuticals

www.egopharm.com

کشور: استرالیا و نیوزلند

دسته: بهداشت و مراقبت شخصی


درباره محصول

بعد از آشپزخانه، حمام بیشترین زباله‌های پلاستیکی را تولید می‌کند. مصرف‌کننده هدف این برند، خریدار «آسایش آگاهانه» است، بینش در طراحی این محصول این بود که وقتی محصولی با کیفیت عالی و خوب برای محیط زیست پیدا می‌کند، احساس می‌کند که یک برنده کوچک است. مراقبت از پوست طبیعی که برای کل خانواده خوب است، و زیربنای علم است و انتقال به یک خانه آگاه از محیط زیست را تسریع می‌کند. Etch&ethos یک لوسیون شوینده بدن و پوست است که به طور علمی ساخته شده است که حاوی 94٪ مواد طبیعی مشتق شده بر اساس دستورالعمل استاندارد ISO16128 برای مواد آرایشی و محصولات آرایشی است.

درباره بسته‌بندی

این محصول در 2 بطری HDPE بسته‌بندی شده است که از 50٪ محتوای بازیافتی ساخته شده است تا گواهی ایمنی مواد غذایی FDA را برای پلاستیک به دست آورد. این گواهی تضمین می‌کند محصول طبیعی آلوده نمی‌شود.

بطری‌ها به عنوان مفهومی برای استفاده مجدد طراحی شدند که می‌توان آنها را در خطوط پرکن فعلی کارخانه پر کرد. بسته 1 لیتری دارای درپوش بالایی است که دارای دهانه بزرگی برای کاهش زمان صرف شده برای تخلیه محصول است و یک برچسب ساخته شده از خمیر چوب بازیافتی. UPM Raflatac بطری 300 میلی لیتری با یک پمپ یک بسته نمایشگر چاپ شده روی صفحه است که می‌تواند بدون اشغال فضای زیادی در حمام یا کنار حمام قرار گیرد. پمپ سبز تیره و متن ساده در هنگام نمایش حس زیبایی به آن می‌دهد. هر دو بطری برای کمک به شناسایی نام تجاری حتی اگر برچسب یا چاپ اسکرین آن غیرقابل خواندن باشد و در بسته 1 لیتری برجسته‌کاری می‌تواند کمک کند کمی بیشتر به بطری سنگین‌تر بچسبد. برای کمک به دفع برچسب‌گذاری بعد از مصرف از برچسب بازیافت استرالیا استفاده شده است.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .