Beech-Nut طراحی مجدد ظرف غلات کودک را کامل می‌کند

محصول غلات کودک Beech-Nut یک سال تمام در کارتن‌های مقوایی بوده است، اما اکنون محصول جدیدی همراه با یک درپوش اندازه‌گیری (measuring cap) داخلی ساخته شده است.
Beech-Nut infant cereal با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان، تحت تغییرات بسته‌بندی قرار گرفته‌است. Gone کارتن مقوایی است که نسل‌ها توسط مادران و پدران استفاده شده است و در عوض این محصول، یک تازه وارد قالب‌گیری شده دمشی کواکستروژن براق است که دو مزیت کلیدی آن در جلوی برچسب شرینک اسلیو تمام بدنه (full-body)، به طور برجسته فهرست شده است: دریچه پیچشی ریختن آسان (easy-pour spout) و سرپوش اندازه‌گیری.
اندی دالن، معاون رئیس بازاریابی در Beech-Nut می‌گوید: “والدین بسیار روی اندازه‌گیری مقدار آنچه به کودک خود می‌دهند تمرکز دارند و این ویژگی بسته‌بندی در این رده موجود نبود. بنابراین ما قصد داریم بسته‌ای ایجاد کنیم که این مزایا را در اختیار شما قرار دهد.
“همچنین برای دریچه پلی‌پروپیلن با تزریق- قالب‌گیری شده رشته‌ای (threaded injection-molded polypropylene closure)، یک سوپاپ طراحی شده است که کنترل جریان محصول را در هنگام توزیع آسان‌تر می‌کند. دالن، راه‌اندازی مجدد را به این صورت خلاصه می‌کند: “گردانندگان شامل قابلیت اندازه‌گیری، قابلیت ریختن بدون مانع (portability) و قابلیت حمل بودند.”

iranpack sanat bastebandi 179 beauty
اولین محموله‌های ظرف جدید، که همان 8 اونس موارد قبلی مقوایی را نگه می‌دارند، در ماه فوریه به فروشگاه‌ها رسید و اکنون این ظرف در سراسر کشور در دسترس است. بسته‌بندی ثانویه انجام شده بر روی سه قطعه تجهیزات عرضه شده توسطDelkor نیز قابل توجه است. اما ما با بسته اولیه شروع می‌کنیم.
خود ظرف، که قالب‌گیری شده دمشی کواکستروژن توسط Silgan Plasticsاست، دارای وزن چهل و سه گرم است. یک لایه از EVOH به عنوان مانع در برابر نفوذ اکسیژن عمل می‌کند، زیرا در صورتی که سطوح اکسیژن باقیمانده کم نشود برخی از محصولات می‌توانند مدت زمان نگهداری آنها را کوتاه‌تر کنند. سایر مولفه‌های بسته شامل موارد زیر هستند:
• یک دریچه فویل آلومینیومی القا شده – سیل شده (induction-sealed) توسط Constantia
• یک دریچه رشته‌ای با ویژگی‌های توزیع قالب‌گیری شده تزریقی پلی‌پروپیلن توسط Mold-Rite Plastics
• یک سرپوش مناسب تلنگر (snap-fit) PP قالب‌گیری شده – تزریقی که بعنوان یک سرپوش اندازه‌گیری دوبل، روی دریچه رشته‌ای قرار می‌گیرد تهیه شده توسط Silgan
• یک برچسب شرینک اسلیو تمام بدنه تهیه شده توسط Hammer Packaging
هنگامی که در رابطه با هزینه نسبی بسته جدید پرسیده می‌شود،Dahlen می‌گوید که هزینه بیشتر از بسته قبلی است. او اضافه می‌کند که مصرف‌کننده، یک حق بیمه کوچک نیز پرداخت می‌کند، “هرچند نسبت به رقابت تقریبا برابر هستیم.”

بیشتر بخوانید . . .