تغییر نشانه ماهنامه صنعت بسته بندی

پیام تغییرات

تغییر نشانه (لوگوتایپ) ماهنامه صنعت بسته بندی

به اطلاع خوانندگان و اعضای محترم شبکه اطلاع‌رسانی ماهنامه صنعت بسته‌بندی می‌رساند نماد و لوگوتایپ ماهنامه صنعت بسته‌بندی در حال نغییر می‌باشد.
بنا به پیشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر یکپارچه شدن عنوان کامل مجله یعنی “صنعت بسته بندی” از نظر گرافیکی که باعث تمایز بیشتر این ماهنامه از سایر نشریات همنام میشود تصمیم به تغییر گرافیکی لوگوی مجله گرفته شد.

این موضوع فرصتی شد تا اشکالات گرافیکی لوگوتایپ مجله را نیز اصلاح کنیم. برای این کار از راهنمایی‌های تعدادی از خبرگان گرافیک کشور بهره گرفته شد که در این میان دو تن از طراحان برجسته گرافیک بر مجله منت گذاشته و اصلاحات خوبی بر لوگوی مجله وارد کردند. آقایان بهنام اصغری و علی سمیعی نقش مهمی در کیفیت و هماهنگی طرح جدید ایفا کردند.

20160531_130024-edit-s

بهنام اصغری وعلی سمیعی دو تن از طراحان گرافیک برجسته و خوشفکر کشور که در اصلاح لوگوتایپ ماهنامه صنعت بسته بندی همکاری نزدیکی داشتند.

ما در ماهنامه صنعت بسته‌بندی امیدواریم طرح جدید مورد توجه و استقبال مخاطبان محترم مجله قرار گیرد.
ممکن است به مرور زمان تغییرات و اصلاحات دیگری نیز در لوگوتایپ انجام شود تا به شکل کامل و نهایی خود برسد.
آن چه در حال حاضر ارائه شده حاصل کار و اعمال نظر تعدادی از طراحان گرافیک برجسته کشور می‌باشد که با دلسوزی و علاقه به این ماهنامه در عین وفاداری به ترکیب قبلی لوگوتایپ مجله عهده‌دار اصلاح و طراحی مجدد آن شدند.

لوگوتایپ جدید ماهنامه صنعت بسته بندی شهریور 1395

لوگوتایپ جدید ماهنامه صنعت بسته بندی
شهریور 1395

ممکن است تا مدتی لگوتایپ جدید باز هم از اصلاحاتی ظریف و جرئی بهره مند شود. در این راستا نظرات نیز شما چراغ راه ما خواهد بود زیرا مسیر کمال، پایانی ندارد و همیشه علاقمند بهتر شدن هستیم.

iranpack-sanat-bastebandi-2covers

لوگوتایپ جدید(راست) و لوگوتایپ پیشین(چپ) مجله