استفاده از QuickZip برای کیسه‌ی بادام

درپوش QuickZip شرکت Ampac اخیرا به صورت تجاری برای کیسه بادام ایستاده و چاپ‌شده با روتروگراور شرکت Select Harvest استفاده شده است. Select Harvest، که تولیدکننده‌ی قدیمی بادام برای مصارف خدمات غذایی است، این کیسه باعث افزایش مصرف‌کنندگان اسنک‌های سالم شده و به دنبال راحتی، بازکردن آسان، و نیاز به قابلیت‌بستن مجدد است.

Ampac اولین کیسه تجاری ایستاد‌ه‌ی خود را برای مشتری خود، شرکت Select Harvest، به کار گرفته و از سیستم بستن Quickclosure استفاده می‌کند که در آن شیوه اتصال‌دهنده‌ی Aplix به کار رفته است. QuickZip جایگزین زیپ‌های سنتی فشاری است. این شیوه خلاقانه از یک روش بستن زیپی با تکنولوژی قلاب و حلقه استفاده می‌کند که بازکردن و بستن مجدد آن برای کسانی که با درپوشهای قدیمی مشکل دارند، ساده است. این سیستم به فشار کمی برای بسته‌شدن نیاز دارد، گیره‌هایی دارد که بازکردن را تسهیل می‌کنند و به همترازی دقیق زیپ نیاز ندارد.
ویژگی‌های دیگر QuickZip شامل مقاومت در برابر مواد آلاینده است. این درپوش اجازه وجود قسمت‌های مختلف برای باز و بسته‌کردن را می‌دهد و برای مواد خشک عالی است و به سادگی پودر و ذرات ریز را سیل می‌کند.
درپوش QuickZip شرکت Ampac اخیرا به صورت تجاری برای کیسه بادام ایستاده و چاپ‌شده با روتروگراور شرکت Select Harvest استفاده شده است. Select Harvest، که تولیدکننده‌ی قدیمی بادام برای مصارف خدمات غذایی است، در افتتاحیه ورود بادام‌های کالیفرنیایی خود به فروشگاه‌ها، Ampac را به عنوان شریک انتخاب کرد. این کیسه باعث افزایش مصرف‌کنندگان اسنک‌های سالم شده و به دنبال راحتی، بازکردن آسان، و نیاز به قابلیت‌بستن مجدد است.
Millie Nuno، مدیر ارشد بازار مواد غذایی Ampac، می‌گوید، “Ampac مفتخر است که با Select Harvest در ارتقای برند آن همکاری می‌کند و با ابتکاری مثل QuickZip یک تجربه مصرف‌کننده‌ی بهتر در کیسه‌ی بادام کالیفرنیایی آنها فراهم می‌کند. این کیسه در مرکز تولید برتر شرکت ما Hanover Park چاپ، لمینت و تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید . . .