ظرف PET مقاوم در برابر RTD

“نکته عالی در مورد PET این است که در پیک‌نیک‌های آخر هفته تابستانی به راحتی قابل حمل است.” نکته کلیدی دیگر تکنولوژی پوشش محافظ منحصربه فرد این بطری است

شرکت Andrew Peller بطری‌های PET 330 میلی‌لیتری را برای محصول جديد خود در نظر گرفته است. بطری‌های PET با طراحی‌های خاص، نشکن و قابل حمل و درپوش پلاستیکی پیچی امکان استفاده در شرایطی را فراهم می‌کنند که از شیشه به خاطر خطر شکستگی اجتناب می‌شود. Ripley می‌گوید، “نکته عالی در مورد PET این است که در پیک‌نیک‌های آخر هفته تابستانی به راحتی قابل حمل است.” نکته کلیدی دیگر تکنولوژی پوشش محافظ منحصربه فرد این بطری است که توسط شرکت KHS Plasmax کشور آلمان ساخته شده و عمر فروشگاهي طولانی دارد. بطری PET 330 میلی‌لیتری دارای پوشش مقاوم در برابر اکسید سیلیکون (SiOx) شرکت KHS Plasmax است که از داخل ظرف را سیل کرده و محتویات را از اکسیداسیون و نگهداری کربنی حفاظت می‌کند. Plasmax تکنولوژی مقاوم غیرفعال سازگار با FDA و قوانین کاناداست و عمر قفسه‌ای را افزایش می‌دهد.

ماده فوق نازک (کمتر از 100نانومتر) شفاف بوده و در مقابل ترک‌خوردگی، خراش و لایه‌لایه‌ شدن مقاوم است. علاوه ‌بر این، در طی زمان تجزیه نشده و محدودیت زمان فعال سازی نداشته و زمان انبارسازی برای بطری‌های خالی را محدود نمی‌کند. پوشش محافظتی به راحتی در طی فرآیند بازیافت بدون آلوده ساختن سیستم بازیافت برداشته می‌شود. شرکت Andrew Peller همچنین مزایای کلیدی پایداری در بطری‌های PET یکبارمصرف را در نظر دارد. این بطری‌ها یک‌ششم وزن بطری‌های شیشه‌ای، ردپای کربنی پایین داشته و با یک کد 1# 100درصد قابل بازیافت هستند. این بطری‌های پلاستیکی همچنین منجر به هزینه‌های حمل و نقل پایین و دیگر فواید زنجیره عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید . . .