بومی سازی دستگاه‌های پیشرفته بسته بندی

این شرکت دانش بنیان توانسته با بهره گیری از دانش متخصصان بومی محصولاتی تولید کند که نسبت به نمونه مشابه خارجی از کیفیت مناسب و با یک سوم قیمت عرضه کند.

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

زمانی که کالا و یا محصول جدیدی خریداری می‌کنید، کافیست برای چند لحظه به نحوه بسته ‌بندی محصول دقت کنید شاید اولین فکری که در نظر شما بیاید این موضوع باشد که افراد زیادی برای انجام بسته بندی و وکیوم محصولات مورد نظر، همه روزه در حال فعالیت و کار هستند. حال اگر بسته‌بندی طیفی از تمامی محصولات متنوع در بخش مواد غذایی، دارویی،  تجهیزات پزشکی  و بهداشتی را مد نظر قرار دهید، تصور شما تا اندازه‌ای با مشکل همراه شده و حتی در نظر شما انجام این کار به صورت دستی امری بعید به نظر می‌رسد .

شرکت فنی مهندسی طرسام به عنوان شرکتی دانش بنیان چندسالی است که با هدف ساخت دستگاه‌ها و ماشین آلات بسته‌بندی اتوماتیک جهت بسته‌بندی انواع محصولات دارویی، غذایی ، تجهیزات پزشکی  بهداشتی و آرایشی سرعت عمل کارخانجات و شرکت‌های مختلف را در زمینه بسته بندی کالا و محصولات تولیدی تا حد غیرقابل تصوری بالا برده است و در حال حاضر انحصار تولید این نوع از دستگاه‌ها را در بین تمامی کشورهای خاورمیانه به خود اختصاص داده است.

دستگاه‌هایی مانند کارتُنینگ، بلیستر، ترموفرمینگ، پرکن درب بند و اسکین پک به عنوان تولیدات داخلی که بر طبق پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا در بخش بسته‌ بندی کالاهای مختلف توسط این شرکت ساخته شده و در شرایط کنونی کمتر کشوری در دنیا توانایی ساخت این محصولات را دارد.

iranpack tarsam

محمد شیرزاده، مدیرعامل  این شرکت  دانش بنیان دستگاه  کارتونینگ را که یک محصول دانش بنیان است این طور معرفی می‌کند: این دستگاه امکان جعبه‌گذاری به میزان متعدد را در محصولات دارویی، بهداشتی و دندان پزشکی فراهم می کند. محصول بعدی ساخته شده از سوی این شرکت دانش بنیان دستگاه بیلستری است. این دستگاه  در بسته بندی قرص و دارو بسیار سازنده است هست و از نظر تکنولوژیکی و فناوری از سطح بالایی برخوردار است .

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان  که در زمینه صادرات محصولات هم توانسته موفقیت هایی کسب کند می گوید: تاکنون محصولات خود را به ازبکستان، عراق، سوئیس و آلمان صادر کرده‌ایم و توانسته ایم  ارزآوری داشته باشیم.

این شرکت دانش بنیان توانسته با بهره گیری از دانش متخصصان بومی محصولاتی تولید کند که نسبت به نمونه مشابه خارجی از کیفیت مناسب و با یک سوم قیمت عرضه کند.

بیشتر بخوانید . . .