یاد قهوه‌خانه

داستان چگونگی درست‌کردن یک فنجان قهوه عالی را به طور گام به گام پیگیری کنیم و کار خود را با بررسی درخت‌های قهوه‌ی سراسر جهان آغاز کرده و با درک بعد از چشیدن ترکیب آنها به پایان رساندیم تا قهوه را از ‌نظر “قهوه‌خورهای کارشناس” ببینیم.

روسیه/ مسکو/ آژانس طراحی برند Getbrand کار طراحی و مفهوم‌سازی بسته‌بندی قهوه Madeo را در روسیه انجام داد.

“وقتی برای خرید مواد غذایی به فروشگاه محل می‌روید هیچ کس آن جا نیست که به شما بگوید کدام “قهوه” برای شما بهترین است یا چطور آن را به خوبی درست کنید که هر نوع ترکیب قهوه بهترین نتیجه را داشته باشد.

iranpack-sanat-bastebandi-madeo04

iranpack-sanat-bastebandi-madeo05

iranpack-sanat-bastebandi-madeo06
ما تصمیم گرفتیم داستان چگونگی درست‌کردن یک فنجان قهوه عالی را به طور گام به گام پیگیری کنیم و کار خود را با بررسی درخت‌های قهوه‌ی سراسر جهان آغاز کرده و با درک بعد از چشیدن ترکیب آنها به پایان رساندیم تا قهوه را از ‌نظر “قهوه‌خورهای کارشناس” ببینیم. این اطلاعات بینش بیشتری از فرآیند ساخت یک فنجان قهوه عالی به دست می‌دهد.” فونت تخته ‌سیاه‌ مانند روی بسته، تقلیدی از علامت‌های معمولی است که علاقمندان به قهوه عادت دارند در کافه مورد علاقه خود آنها را ببینند و این شیوه‌ای خلاقانه برای تقویت محصول و شخصیت آن است. (بسیاری از قهوه‌خانه‌ها در اروپا در ورودی مغازه یک تخته سیاه را روی سه‌پایه می‌گذارند و با گچ، ساعت کار یا سرویس و برنامه خاص خود در آن روز را می‌نویسند/سردبیر) رنگهای شاد و زمینه سیاه‌ رنگ متناقض رنگ و بوی سرگرم‌کننده و غیررسمی به طراحی بسته برند داده و در همان حال گرافیکهای احساسی خاطرات و مزه‌های مربوط به یک فنجان قهوه عالی را برمی‌انگیزانند.

بیشتر بخوانید . . .