طرح دوستانه و مهربان Hello برنده جایزه برتر شد

Hello Products LLC، اولین خط تولید محصولات بهداشت دهان کاملا دوستانه جهان، اعلام کرد که برنده جایزه Good Design Award سال 2013 برای طراحی برتر شد.

Hello Products LLC، اولین خط تولید محصولات بهداشت دهان کاملا دوستانه جهان، اعلام کرد که برنده جایزه Good Design Award سال 2013 برای طراحی برتر شد.
Hello، که از بین هزاران شرکت‌کننده از بیش از 38 کشور در سراسر جهان انتخاب شده است، کمتر از 9 ماه بعد از ورود به قفسه مغازه‌ها در ایالات متحده، انتخاب شد. Hello، که با شراکت BMW Group Designworks USA، که یکی از شرکت‌های تابعه BMW Group است، تاسیس شد، بسته‌بندی متمایزی دارد که از بطری‌ها و تیوب‌های خشن و غیردوستانه که مصرف‌کنندگان سالها با آنها سروکار داشتند، فاصله گرفته است.
“راهروی محصولات بهداشت دهان پر از بسته‌بندی‌های خشن و مردانه‌ای با عکس دندان کشیده‌شده و کلمات ترسناکی مثل “کشتن” و “جنگیدن” است. به همین خاطر ما با پیام‌ها و گرافیک محصول خود جنبه دوستانه‌ی مراقبت از دهان را برجسته کردیم. ما ضمن همکاری با بهترین طراحان جهان، دوستانه‌ترین محصول ممکن را خلق کرده و محصولات سودمند، ایمن، بسیار طبیعی و خوشمزه معرفی کردیم تا به هدف اصلی hello، که داشتن یک دهان بسیار سالم است دست پیدا کنیم.”
در تولید طرح این خط محصول جدید، hello و BMW Group DesignworksUSA به دنبال توازن عالی فرم و عملکرد بودند تا یک روحیه کاملا دوستانه ایجاد کنند، از ظرافت‌ها و انحناهای زیبا بهره برده و متفکرانه و کاربر محور باشند. تمامی بسته‌های دهان‌شویه، اسپری و خمیردندان (از ظروف دهان‌شویه گرفته تا اسپری‌های کاربردی و سریع و خمیردندان‌هایی با نکته هایی در خصوص مصرف شیرینی‌جات) 100درصد طرح‌های شخصی و انحصاری دارند. تمامی جنبه‌های طراحی و این که چه نوع کاربری برای مصرف‌کننده دارند، امتحان شده و برای دوستانه‌بودن بهینه شده‌اند.
برنامه جایزه Good Design Awards همه ساله توسط موزه معماری و طراحی Chicago Athenaeum با همکاری مرکز معماری، هنر، طراحی و مطالعات شهری اروپا برگزار می‌شود.
این برنامه یکی از باپرستیژترین و قدیمی‌ترین برنامه‌های جوائز طراحی جهان بوده و محصولات جدیدی که در اروپا، آسیا، آفریقا، و آمریکای شمالی و جنوبی طراحی و ساخته می‌شوند را شناسایی می‌کند. این جایزه در سال 1950 توسط سه معمار به نام‌های Eero Saarinen, Charles and Ray Eames و Edgar Kaufmann, Jr پایه‌گذاری شد.
Hello به صورت آنلاین و در فروشگاه‌های مواد دارویی، عمده فروشی و سوپرمارکت‌ها در 4 طعم نعنایی، گریپ فروت، موجیتو و دارچین موجود است.

بیشتر بخوانید . . .