دیسپنسر سفارشی به معنای ضایعات کمتر موادغذایی است.

دیسپنسر سفارشی جدید برای هفت نوع خوشمزه از سس کیترینگ ضایعات موادغذایی را از طریق بهبود تخلیه سس کاهش می‌دهد، همچنین به ارزش محصولات شرکت فرانسوی Lesieur افزوده می‌شود. این راه‌حل نتیجه مدیریت موفق RPC Promens و RPC Superfos است.
پروژه برای این نوع جدید از دیسپنسر، با توجه به شکل آن پنگوئن نامیده می‌شود، که توسط بخش تحقیق و توسعه در RPC Promens کسی که قالب‌های دمشی برتر با ساخت پایه قالب تزریقی تولید می‌کند، ایجاد و هماهنگ شده‌است.
هر دیسپنسر شامل ظرفی حدود 5 لیتر است و بسته‌بندی مدرنیزه اصلاح‌شده به‌طور‌قابل‌توجهی بهتر از آنچه که جایگزینش شده عمل می‌کند. یکی از مزایای کلیدی قدرت تخلیه زیاد آن است، که از طریق یک طراحی خاص در قسمت داخلی پایین دیسپنسر به دست می‌آید.همانطور که Virginie Recoura مهندس ارشد، تحقیقات بسته‌بندی و نوآوری، در Lesieur توضیح می‌دهد:
” دیسپنسر جدید از RPC Promens و RPC Superfos بهره‌برداری از محتوای آن را آسانتر می‌کند. امروزه مشتریان ما- رستوران‌های فست‌فود،دکه‌ها و غیره – مقدار معینی از سس با قیمت معمولی خریداری می‌کند- اما از طریق دیسپنسر آنها در واقع٪16بیشتر از محصول ما به لطف تخلیه اصلاح‌شده آن دریافت می‌شود. این بدان معنی است که در هزینه مشتریان ما صرفه‌جویی شده و در یک کلام، به‌طور‌قابل‌توجهی ضایعات موادغذایی کمتر می‌شود”.
یکی دیگر از جنبه‌های ارزش‌افزوده دیسپنسر پنگوئنی جذاب طراحی ارگونومیک عالی آن است. نه تنها عاملی برای ایجاد احساس خوب در کاربران نهایی در هنگام فشاردادن لوله آن است، بلکه شکل پایین آن نیز استفاده از آن را برای کارکنان کیترینگ‌های شلوغ از طریق قرار‌دادن یک دست در زیر آن هنگام حمل آن در اطراف راحت می‌کند. روش‌های بدون دردسر برای جایگزینی دیسپنسرهای خالی با پرکردن آنها از مزایای روشن دیگر آن است و با توجه به بررسی بازار، دیسپنسر در‌حال‌حاضر فوق‌العاده در میان مشتریان Lesieur محبوب شده‌است:
Virginie Recoura می‌گوید:” تجزیه‌و‌تحلیل ما بازخورد کاملاً مثبت نشان می‌دهد.‌ بیش از 95 درصد از پاسخ‌دهندگان می‌گویند که این احتمال وجود دارد که آنها دیسپنسرهای موجود سس خود را با دیسپنسرهای جدید ما جایگزین کنند”. او اشاره می‌کند که دیسپنسر نیز مقدار مناسبی از سس در هر وعده را تضمین می‌کند که در راستای قوانین فرانسه در تغذیه بهتر برای مبارزه با چاقی است.

rpc2017.005 Promens and Superfos Penguin Shaped Dispenser pix 2

rpc2017.005 Promens and Superfos Penguin Shaped Dispenser pix 1

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .