MULTI PACKAGING SOLUTIONS برنده شرکت بسته‌بندی سال در انگلستان

از هشت شرکت در فهرست نهایی برای این جایزه، MPS بهترین شرکت بسته‌بندی سال بر اساس توسعه، نوآوری و عملکرد کلی در نظر‌گرفته ‌شد. از سال 2014، کسب‌ و‌ کار موفقیت‌آمیز در چهارده موقعیت تولیدی جدید ایجاد شد.

Multi Packaging Solutions (“MPS”) پیشرو بازار جهانی در بهداشت و درمان، شیرینی‌سازی و بسته‌بندی رسانه‌ها، برنده شرکت بسته‌بندی سال در اخبار اخیر بسته‌بندی انگلستان است. جوایز بسته‌بندی مراسم برگزار شده در هتل پارک گروسونور لندن اهدا شد.
از هشت شرکت در فهرست نهایی برای این جایزه، MPS بهترین شرکت بسته‌بندی سال بر اساس توسعه، نوآوری و عملکرد کلی در نظر‌گرفته ‌شد. از سال 2014، کسب‌ و‌ کار موفقیت‌آمیز در چهارده موقعیت تولیدی جدید ایجاد شد.
Tim Whitfield، مصرف‌‌کننده اروپایی برند EVP، کسی که جایزه را به نمایندگی از MPS دریافت نمود اظهار داشت:” ما خوشحالیم که نماینده این جایزه معتبر هستیم که به همه کارمندان ما اعتبار بخشیده و در کارهای سخت و تخصصی ما منعکس شده است. این شرکت به‌شدت در تجهیزات جدید به منظور بهبود قابلیت‌های آن و ارائه به مشتریان با طیف بیشتری از گزینه‌های تولید برای مطابقت با نیازهای دراز مدت آنها سرمایه‌گذاری کرده است.
همچنین تجهیزات جدید، ما در آموزش کارکنان و توسعه سرمایه‌گذاری برای اطمینان از هر گونه سرمایه‌گذاری در دارایی‌های جدید به طور مساوی در مردم همسان به‌کار گرفته ‌شده ‌است. امروزه، MPS دارای 60 سایت تولیدی، بیش از 8700 کارمند و اپراتور در موقعیت‌های مکانی شمال امریکا، اروپا و آسیا است. اگر چه کسب و کار دارای دسترسی جهانی است، فلسفه ما همواره ارائه راه حل‌های محلی به مشتریان است. ”
داوران این دسته اظهار داشتند: ” MPS به‌طور‌کامل سزاوار برنده بودن قوی‌تر و قوی‌تر از طریق یک سری از مزایا است. سرمایه‌گذاری خود را در ماشین‌آلات هنری همراه با کارکنان بسیار ماهر و وفادار انجام می‌دهد که حرکت رو ‌به‌ جلوی آنها منجر به ایستادگی شرکت شده است”.
MPS از نوآوری‌ها در تمام زمینه‌های بازرگانی خود از طراحی خلاقانه تا تولید تشویق و پشتیبانی می‌کند. MPS درحال حاضر در حال کاوش در مورد کاربرد فناوری‌های جدید در حال ظهور ازجمله ارتباط از راه نزدیک و این که چگونه این تکنیک‌های تعاملی می‌توانند به بهترین نحو در بسته‌بندی به کار روند است.
Tim ادامه می‌دهد:” ما می‌دانیم بسته‌بندی به کار سخت بر روی قفسه، کمک به شکیبایی برای تطابق و یا افتراق محصولات اعلاء در محیط‌های خرده‌فروشی شلوغ نیاز دارد. در Multi Packaging Solutions، ما برندهای بزرگ جهان را همانند بسیاری از متخصصان تجاری حمایت و ترویج می‌کنیم.
درباره Multi Packaging Solutions
Multi Packaging Solutions، ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌های بسته‌بندی با ارزش‌افزوده به مشتریان گوناگون در بازارهای محصولات بهداشتی و برندهای مشتریان است. MPS برای مشتریان یک بسته‌بندی تخصصی چاپی با نظمی زیاد فراهم می‌آورد. از جمله جعبه‌های مقوایی اعلاء، لیبل‌ها، نوشتارها/جزوات، بسته‌بندی تخصصی انواع سفره‌ها و بسته‌های روغنی. این شرکت دارای 60 مکان تولیدی در شمال امریکا، آسیا و اروپا است و حدود 8800 نفر را در استخدام دارد.

بیشتر بخوانید . . .