مزایای لجستیک بسته‌بندی Politainer

بسته‌های خالی به‌صورت بسته‌های صاف و تخت حمل می‌شوند (1440 بسته پنج لیتری می‌توانند فقط در یک پالت قرار بگیرند) که این امر ذخیره‌سازی را به حداکثر رسانده و تا حد زیادی اثر حمل ‌و ‌نقل را هم از نظر هزینه و هم زیست‌محیطی کاهش می‌دهد.

گروه صنعتی RPC Promens بسته‌بندی ترکیبی منحصر به ‌فرد و مورد تائید سازمان ملل Politainer را به تولیدکنندگان جهت ارائه در طیف گسترده‌ای از بازار با مزایای قابل‌توجهی در پرکردن، ذخیره کردن و حمل‌و‌نقل محصولات پیشنهاد می‌دهد.
اندازه‌های موجود آن از یک تا سی لیتر می‌باشد، Politainer شامل یک مخزن پلی‌اتیلنی است که قسمت خارجی آن درون یک کارتن مقوایی محکم قرارگرفته‌است. علاوه ‌بر ‌این که آزادسازی مواد تا 75 درصد در مقایسه با مخزن‌های سخت و محکم کاهش یافته است، همچنین بسته‌های خالی به‌صورت بسته‌های صاف و تخت حمل می‌شوند (1440 بسته پنج لیتری می‌توانند فقط در یک پالت قرار بگیرند) که این امر ذخیره‌سازی را به حداکثر رسانده و تا حد زیادی اثر حمل ‌و ‌نقل را هم از نظر هزینه و هم زیست‌محیطی کاهش می‌دهد.
علاوه‌بر‌این، گروه صنعتی RPC Promens یک سیستم منحصر‌به‌فرد سربسته را ارائه داده‌اند، که به موجب آن Politainer می‌تواند به‌طورمستقیم به دستگاه پرکن از طریق رابط‌های خاص متصل شود، که عملیات بدون ‌زحمت را ارائه داده و خطر آلودگی را نیز به حداقل می‌رساند.
این امر مهم است که، زمانی که محصول استفاده می‌شود Politainer جمع می‌گردد، که این موضوع کمک می‌کند تا از تخلیه کامل مخزن با حداقل باقی‌مانده از محصول اطمینان حاصل نمود. مخزن پلی اتیلن جمع شده، به طور کامل قابل بازیافت بوده و به تجزیه شدن آن کمک می‌کند.
گروه صنعتی RPC Promens تنها شرکتی در اروپا است که می‌تواند این سیستم منحصر‌به‌فرد را با قابلیت انطباق رابط‌ها در اتصال با ملزومات دقیق پرکن مشتریان ارائه دهد. Politainer برای استفاده مواد گوناگونی از جمله مواد شیمیایی، جوهرها، مواد دارویی و غذایی مناسب بوده و مخزن آن در مدل PA/ COEX EVOH نیز موجود است.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .