مجموعه Sustain OzHarvest

از برترین‌های Worldstar 2024 با گزینش رضا نورائی

مجموعه Sustain OzHarvest

شرکت: Bunzl استرالیا و نیوزلند

www.bunzl.com.au

کشور: استرالیا و نیوزلند

دسته: برچسب و تزئینات


مجموعه Sustain’s OzHarvest مجموعه‌ای از فنجان‌های کمپوست‌پذیر AS4736 استرالیایی تایید شده است که پایداری را از طریق دکوراسیون منحصر به فرد و تولید نوآورانه ترویج می‌کند. از کاغذ خمیر چوب دارای گواهی FSC ساخته شده و دارای سه طرح چشم‌نواز است، که با SDGs* سازمان ملل متحد مطابقت دارد و آموزش بیشتر را از طریق کد QR روی بسته تشویق می‌کند.

به دلیل پوشش آبی، در مقایسه با پوشش‌های پلاستیکی یا بیوپلاستیک، به مواد کمتری نیاز است. مقدار کاهش یافته مواد ثانویه، پتانسیل بازیافت/قابلیت خمیر شدن مجدد را افزایش می‌دهد و باقیمانده را در فرآیند بازیافت ناحیه ANZ کاهش می‌دهد.

این مجموعه با استفاده از نمادنگاری استرالیایی در آثار هنری جذاب از نظر احساسی، تلاش‌های کشاورزی را در راستای مدیریت پایدار زمین، جانوران بومی که نگرانی‌هایی را نسبت به تهدیدات زیستگاه برمی‌انگیزد، و مناظر خیره‌کننده‌ای را نشان می‌دهد که هوشیاری و آنچه را که همه ما برای محافظت از آن تلاش می‌کنیم، نشان می‌دهد.

Bunzl با همکاری OzHarvest، با هر کارتن فروخته شده معادل دو وعده غذایی به استرالیایی‌های نیازمند اهدا کرده است (6813 وعده غذایی از زمان عرضه) ارائه یک دستاورد قابل سنجش و محصول هدفمند با ارائه تغییرات واقعی.

این مجموعه از طریق طراحی زیبایی شناختی، ملاحظات تولید، عمر محصول پایدار و همکاری با سازمان غیرانتفاعی نجات مواد غذایی OzHarvest، آینده‌ای پایدارتر را با اخلاق برند Sustain، اهداف بسته‌بندی ملی استرالیا در سال 2025، 10 دستورالعمل بسته‌بندی پایدار و طراحی بسته‌بندی پایدار ترویج می‌کند. اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (هدف 2، هدف 12 و هدف 17)*. این مجموعه، مشتریان را تشویق می‌کند که از طریق یک کد QR روی بسته، اطلاعات بیشتری در مورد مبارزه با ضایعات مواد غذایی بیاموزند که منجر به ارتقای محتوا برای اقدام پایدار می‌شود. با استفاده از چندین کانال بازاریابی، برچسب زدن و دکوراسیون منحصر به فرد ما بر تمام عناصر سفر مشتری از آگاهی تا خرید تأثیر می‌گذارد. این مجموعه در رسانه‌های اجتماعی، مقالات وبلاگ، رسانه‌های چاپی و مجله سفارشی صنعت ما فعال است.

بیشتر بخوانید . . .