کاهش مراحل شکل‌دهی و پرکردن بطری به یک مرحله

بطری‌های قالبگیری بادی هر روز اتفاق نمی‌افتد، به همین دلیل است که وقتی یک چیز فوق‌العاده معرفی می‌شود، صنعت آن را درمی‌یابد. Liquiform (Ann Arbor,MI) تحولی در تکنولوژی تولید قالب بادی و پرکردن معرفی کرده است

با استفاده از یک مایع قابل مصرف و فشرده به جای هوای فشرده برای شکل‌دادن به ظروف پلاستیکی، تکنولوژی Liquiform فرآیندهای شکل‌دهی و پرکردن بطری را ترکیب می‌کند تا فرآیند را ساده کرده و هزینه‌ها را کاهش دهد.

تکنولوژی جدید در بطری‌های قالبگیری بادی هر روز اتفاق نمی‌افتد، به همین دلیل است که وقتی یک چیز فوق‌العاده معرفی می‌شود، صنعت آن را درمی‌یابد. Liquiform (Ann Arbor,MI) تحولی در تکنولوژی تولید قالب بادی و پرکردن معرفی کرده است که وعده صرفه‌جویی چشمگیر در انرژی و هزینه و همچنین مزایای دیگر را به تولیدکنندگان بسته‌بندی مایع در سراسر جهان داده است.

با استفاده از یک مایع قابل مصرف و فشرده به جای هوای فشرده، برای شکل‌دادن به ظروف پلاستیکی، تکنولوژی Liquiform فرآیندهای شکل‌دهی بطری و پرکردن آن را به یک مرحله کاهش داده است. Ann O’Hara، رییس شرکت Liquiform، به نشریه PlasticsToday گفت که صنعت در طول زمان در این مسیر در حال حرکت بوده است. “الان روند جاری اتصال دستگاه دمنده (blower) به دستگاه پرکن (filler) است که ما را به هدف نزدیک کرده بود، اما همچنان فرآیند دومرحله‌ای بود، نه یک مرحله‌ای.”

به گفته O’Hara تولد واقعی این تکنولوژی در جلسات چاره‌اندیشی 2004 و 2005، به منظور ساده‌سازی و کاهش هزینه‌ها از طریق “تفکر خلاقانه‌تر” اتفاق افتاد. “این ایده به ذهن برخی رسید اما مثل بسیاری از ایده‌های خلاقانه، برای اجرای آن به تجهیزات نیاز بود. آنها ابتدا یک ماشین قدیمی را گرفتند و با استفاده از قطعات یدکی آن را به روزآوری کردند تا به تکنولوژی موجود در کارخانه Amcor بخورد. در کمال مسرت، کار موفقیت آمیزی شد.”

بیشتر بخوانید . . .