برند Zappar، مبتنی بر augmented reality (AR) و با همکاری شرکت SIG Combibloc به منظور ایجاد بسته مقوایی با کد Zap ارائه شده است که میتواند در بازار بستهبندی مورد استفاده قرار گیرد. این تکنولوژی، بستهبندیهای هوشمندی ایجاد میکند که محصول را با مطالب دیجیتال مرتبط میسازد.
(AR) بعد جدیدی از بازار بستهبندی که Zappar نامیده میشود را نشان میدهد. این پروژه یک کارتن یا پاکت بستهبندی را به یک تجربه تعاملی و جذاب تبدیل میکند که پلی مابین اشیاء فیزیکی اطراف و و دنیای دیجیتال را در زمانی اندک ایجاد مینماید.
در حال حاضر اولین کارتنهای بستهبندی SIG Combibloc با کد Zap با تخفیف به فروش میرسد. این تکنولوژی حوزهای برای طیف وسیعی از ایدههای بازاریابی خلاق و رقابت و مبارزه ارائه میدهد که شرکتها آن را اطلاعات و سرگرمی مینامند.
Ace Fung، مدیر تولید جهانی SIG Combibloc توضیح داد:” هدف ما این است که به مشتریان خود راهحلی برای نزدیکتر شدن به مصرفکننده نهایی و تعامل با آنها از طریق طراحی نام تجاری بستهبندی ارائه دهیم. این بستهبندیهای هوشمند، محصول را با مطالب دیجیتالی ارتباط داده و به مصرفکنندگان امتیاز دریافت مطالب مربوطه هدفمند را میدهد، و فرصتی عالی در اختیار برندها برای بهبود آگاهی از برند و تقویت وفاداری به برند قرار میدهند”.
او میافزاید: “ایجاد ارتباط میان AR و مشتریان ما” و استراتژی برند دیجیتالی باعث افزایش آگاهی مصرفکننده نهایی میگردد. ما متعهد به بررسی کامل (AR) ارائه شده به بازار شدهایم و احساس میکنیم این نمونه بهترین راهحل برای ارائه تجارب دیجیتال جذاب بر روی تلفن همراه از طریق AR است”.
مطالب دیجیتال درحالحاضر جهشی بزرگ از طریق AR است، شرکتها این گونه میگویند، اطلاعات تکمیلی بلافاصله به عنوان مثال در سه بعدی مانند یک بازی، ویدئو، متن و یا انیمیشن ارائه میشود. مزیت آن این است که اطلاعات در همان جا و پس از آن در زمانی که مورد نیاز است در دسترس قرار میگیرند. AR بعد کاملا جدیدی از تعامل بین محصول و مشتری را ایجاد مینماید.
بسته مقوایی با کد Zap همراه با تکنیک واقعیت افزوده
(AR) بعد جدیدی از بازار بستهبندی که Zappar نامیده میشود را نشان میدهد. این پروژه یک کارتن یا پاکت بستهبندی را به یک تجربه تعاملی و جذاب تبدیل میکند که پلی مابین اشیاء فیزیکی اطراف و و دنیای دیجیتال را در زمانی اندک ایجاد مینماید.