موفقیت نسخه برزيلی Hershey در سايه IML

شرکت Hershey به تازگی بسته شکلات محبوب خود را (بیسکوییت ترد با رویه شکلاتی) به بازار برزیل که از بسته‌بندی IML به جای لیبل چسب‌دار استفاده می‌کند معرفی کرد. بر اساس این گزارش برچسب Verstraete IML سبک‌تر، پایدار‌تر و بهتر به نظر می‌رسد.

شرکت Hershey به تازگی بسته شکلات محبوب خود را (بیسکوییت ترد با رویه شکلاتی) به بازار برزیل که از بسته‌بندی IML به جای لیبل چسب‌دار استفاده می‌کند معرفی کرد. بر اساس این گزارش برچسب  Verstraete IML سبک‌تر، پایدار‌تر و بهتر به نظر می‌رسد.
Ana Fontes، مدیر توسعه و تحقیق شرکت Hershey در برزیل می‌گوید:” در سه ماهه دوم سال 2015، ما بسته شکلات Hershey را به بازار برزیل معرفی کردیم. بسته‌ها ‌باید در قفسه فروشگاه‌های برزیل چشمگیر و جذاب می‌بودند در حالی که ارزش افزوده واقعی هم ایجاد می‌کردند. ما می‌خواستیم نوآوری را به بازار در حال رشد وارد کنیم. به همین دلیل، پس از ماه‌ها تحقیق، بسته‌بندی IML را انتخاب کردیم”.
تزریق قالب Plast & Pack میزان قدرت عمل Verstraete IML و شرکت Hershey برزیل را به هم ارتباط می‌دهد. Ricardo Bruni، مدیرکل Plast & Pack می‌گوید:” ما می‌دانیم که می‌توانیم به Verstraete IML برای لیبل IML با کیفیت بالا تکیه کنیم. Verstraete IML دارای 25 سال تجربه در چاپ برچسب IML است. به لطف مهارت آنها، ما قادر به ایجاد این پروژه موفق، پیچیده و فنی برای شرکت Hershey برزیل شدیم.”
بسته شکلات Hershey در بسته‌بندی IML پنجاه و دو گرمی، در دو طعم: شکلات شیری و بیسکوییت شکلاتی در دسترس هستند.
امسال ABRE، انجمن بسته بندی برزیل، بسته شکلات Hershey را به عنوان برنده در رده ” بسته‌بندی شیرینی و دسر”  معرفی کرد. این اولین بسته‌بندی IML است که تا به حال در رقابت در این دسته قرار گرفته است. گزارش هیئت داوری نشان داد که این بسته‌بندی مدرن برنده شده است و آنها تحت تاثیر مزایای استفاده ازاین بسته‌بندی IML قرار گرفته بودند. و آن بسته‌بندی صد در صد قابل بازیافت است، زیرا برچسب IML در خود بسته‌بندی ادغام  شده است. برچسب و بسته‌بندی شکلی واحد ایجاد می‌کنند، که فرآیند بازیافت بعد از آن را تسهیل می‌نماید.
Fontes می‌‌‌گوید:” انتخاب تکنولوژی IML منجر به کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری Hershey برزیل شده است. به لطف فرآیند برچسب‌زدن در قالب، تولید و برچسب‌زدن بسته‌بندی در یک عملیات انجام می‌شود. هزینه‌های برچسب‌زدن پس از تولید و هزینه‌های مربوط به ذخیره‌سازی و حمل‌و‌نقل با خط تولید جدید کاهش می‌یابد. روش چاپ افست، تصاویری با وضوح بالا حداکثر تا هشت رنگ برای برچسب IML فراهم می‌کند. این کیفیت عالی ضروری است، زیرا کیفیت بالای تصاویر عکاسی شده باعث جذب مصرف‌کننده می‌شود (محصول جدید توجه بیشتری در بازار فروش را به خود اختصاص می‌دهد) و آنها کیفیت عالی کالا را برجسته می‌کنند. به علاوه، با یک برچسب IML، ما تمام ابعاد بسته‌بندی را تزئین کرده‌ایم”.

بیشتر بخوانید . . .