Nyloflex® NExT Nyloflex® NEF

هدف همیشگی شرکت فلکسیکون، نمونه بودن در تمامی بخش‌های صنعت است. شرط تحقق این هدف، هماهنگی تصمیمات و عملکرد شرکت با محوریت نیاز مشتری است. این شرکت همواره درصدد ارائه‌ی بالاترین کیفیت، بهترین خدمات و درعین حال سودمندی بهینه بوده و هست

پلیت چاپ جدید گروه فلینت، مطمئناً شهرت زیادی کسب خواهد کرد. به عنوان یک شرکت جهانی فعال در زمینه پیش از چاپ برای صنعت کالاهای مصرفی بین‌المللی، فلکسیکون مجموعه‌ی کاملی از فرآیند پیش از چاپ را ارائه می‌دهد. از این رو فلکسیکون اساساً بر روی پیش چاپ بسته‌های پیشرفته اولیه و ثانویه با سطح کیفی بالا متمرکز است. سالانه در حدود 40000 متر مربع فرم‌های چاپ فلکسو در سراسر دنیا تولید می‌شود. رمز کیفیت بالای محصولات این شرکت، تولید کارکرد بالا و مدیریت کیفیت بهینه است. از این رو بیش از 350 تولیدکننده‌ی محصولات برتر و معتبر در سراسر دنیا به نقاط قوت فلکسیکون اتکا می‌کنند.

فلکسیکون که در سال 1985 و به همت یک تولیدکننده‌ی محصولات چاپ بسته‌بندی به ‌نام بِرند ساندر تاسیس شد، در ابتدا تنها به تولید پلیت‌های چاپ فلکسو مشغول بود. اما دیری نپائید که گستره‌ی محصولات و خدمات این شرکت در بخش پیش از چاپ توسعه‌ی چشمگیری یافت و واحد چاپ و تکثیر تماماً دیجیتال آن احداث گردید. با گذشت زمان، خدمات ابتکاری و جدیدی مانند طرح‌های هنری چاپی و سیستم مدیریت تولیدات چاپی به مجموعه اضافه شدند. زودتر از آن چه که تصور می‌شد، محدوده‌ی فعالیت‌های شرکت از ساختمان واقع در شهر هال، وست‌فالیا (آلمان) به سایر کشورها توسعه یافت. مثلاً یک شرکت تابعه در سال 1996 در شهر دیلیان، واقع در سواحل شمالی کشور چین تاسیس شد.

پس از این که آوازه‌ی محصولات شرکت فلکسیکون به عنوان پیش‌گام صنعت چاپ، در بازار چاپ فلکسوی چین پیچید، شعبات دیگری از این شرکت به ‌سرعت در اروپا، ایالات متحده‌ی امریکا، امریکای لاتین و شرق نزدیک تاسیس شد. نسل دوم شرکت فلکسیکون که از سال 1998 با مدیریت گابریل کیسون به‌فعالیت مشغول است، امروزه به یکی از بزرگترین کسب‌وکارهای مالک-محور در بازارهای بین‌الملی صنعت پیش از چاپ تبدیل شده ‌است. در سراسر دنیا و در بیش از 80 کشور حدوداً 300 کارمند در حال ارائه‌ی خدمات به مشتریان هستند.

شرکت فلکسیکون پلیت‌های چاپ متناسب با هر نیازی را تولید می‌کند. محصولات این شرکت بسیار متنوع بوده و محدوده‌ی آن از بسته‌بندی‌های تک‌رنگ مخصوص حمل و نقل شروع شده و تا برچسب‌های چندرنگ و تصاویر چاپی پیچیده برای بسته‌بندی‌های اصلی تنوع دارد. این شرکت برای چاپ محصولات فوق از طرح‌های جامع گروه فلینت و تعداد بسیار زیادی از پلیت‌های چاپی Nyloflex® با ضخامت‌های مختلف استفاده می‌کند. بِرند سَنینگ، رئیس بخش نوآوری و خدمات شرکت فلکسیکون، از ارتباط کاری خوب با سایر شرکت‌ها می‌گوید: “احساس من آن است که همکاری با گروه فلینت بسیار مثبت باشد. اطلاعات مورد نیاز در بهترین زمان ممکن آماده شده و پیشنهاداتی که ارائه کردیم به‌خوبی و درهر زمانی مورد پذیرش قرارگرفته و به‌سرعت اجرایی شده ‌است”.
iranpack-156- nyloflex NEF_lowres1
هدف همیشگی شرکت فلکسیکون، نمونه بودن در تمامی بخش‌های صنعت است. شرط تحقق این هدف، هماهنگی تصمیمات و عملکرد شرکت با محوریت نیاز مشتری است. این شرکت همواره درصدد ارائه‌ی بالاترین کیفیت، بهترین خدمات و درعین حال سودمندی بهینه بوده و هست. برای رسیدن به این هدف، فلکسیکون خواستار گام برداشتن در لبه‌ی دانش است و آنها همواره از مهارت متخصصان فرایند CTP (کامپیوتر به پلیت) یا متخصصان فناوری نمایشگرهای HD را بهره می برند. بنابراین منطقی به‌نظر می‌رسد که واحد ارائه‌ دهنده‌ی نسل جدید Nyloflex® از گروه فلینت نیز بخشی از تجهیزات مورد استفاده‌ی آنها باشد. در این فناوری نوآورانه از یک منبع نور UV-A LED استفاده شده‌است که پیش از وقوع واکنش بازدارندگی اکسیژن، موجب ایجاد اتصالات عرضی در سطح فتوپلیمر می‌شود. استفاده از خروجی قوی UV-A موجب چاپ و تکثیر بسیار دقیق اطلاعات دیجیتالی برروی سطح صفحات چاپی می‌شود. در بسته بندی‌های انعطاف‌پذیر، صفحات چاپی در معرض این تکنولوژی قرار گرفته و جوهر را به بهترین شکل از سطوح جامد عبور می‌هند. در چاپ‌های مواج، استفاده از لامپ LED به بهبود کنترل پروفیل خروجی کمک کرده و نتیجتاً میزان چین‌خوردگی به‌طرز قابل توجهی کاهش می‌یابد. تاکنون پلیت‌های چاپی فتوپلیمری nyloflex® ACE پس از قرارگیری در معرض nyloflex® NExT مورد استفاده قرار می‌گرفتند که طی این فرایند، با استفاده از ساختارهای سطحی در فرایند چاپ، چگالی رنگ بسیار بالایی قابل دستیابی بوده‌ است.

گروه فلینت به ‌طور همزمان، پلیت‌های چاپی جدیدی را با عنوان nyloflex® NEF دیجیتال به بازار معرفی
کرده ‌است که به‌طور خاص برای قرارگیری در معرض nyloflex® NExT و چاپ بسته‌بندی‌ها و برچسب‌های
انعطاف‌پذیر طراحی شده ‌است. مزیت مهم فناوری فوق، کاهش قابل توجه زمانِ درمعرض قرارگرفتن، نسبت به ورق‌های استاندارد است. بِرند سَنینگ درباره این پلیت‌ها این گونه می‌گوید که “با استفاده از المان‌های بسیار ظریف موجود بر روی این پلیتهای جدید، چاپ و تکثیر بهینه‌ی طرح‌های پررنگ و سایه‌روشن‌های بسیار کم‌رنگ به بهترین کیفیت و با بیشترین میزان سازگاری میسر شده ‌است”. او ادامه می دهد:”علاوه‌ بر این، با تنظیم بهتر جوهر، می‌توان چگالی جوهر جامد را مجدداً بهبود بخشیده و در نتیجه تنوع نقش‌های چاپی را به‌طرز خیره‌کننده‌ای افزایش داد”.

پلیت دیجیتال nyloflex® NEF که با هدف ایجاد کارآمد نقاط فلت تاپ و تکثیر پوشش‌های سطحی با بهترین کیفیت طراحی شده در اوایل ماه آگوست (2014) به بازار معرفی شد. این پلیت کیفیت فوق‌العاده‌ای را در مناطق های‌لایت نشان می دهد. همچنین با کاهش ناهمواری‌های سطحی به افزایش کنتراست تصویر کمک شایانی می‌کنند.
در صورت اعمال پوشش‌های سطحی، میزان تنظیم جوهر به‌ طرز قابل ‌توجهی بهبود یافته و چگالی جوهر بالا ممکن می شود. نتیجه در عملکرد چاپ درخشان این پلیت‌ها برای فیلم، فویل و زیرلایه‌های کاغذی پوشش‌دار مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید . . .