ایجاد علاقه به برند، با پمپ جدید!

ما در MWV از این تغییر به واسطه این ایده استقبال کرده‌ایم که هر نوع محصولی می‌تواند احساس ممتاز بودن را در سطح بالاتری داشته باشد. این احساس دیگر مختص به گرانترین محصولات زیبایی نیست

شرکت MeadWestvaco که یک شرکت پیشرو در زمینه بسته‌بندی و ارائه راهکار در این زمینه است، بتازگی Amplify آخرین محصول شرکت را به پورتفولیوی دیسپنس محصولات مراقبت از پوست خود اضافه کرده است.

به گفته کوین کلارک مدیرعامل MWV Home & Beauty: “مصرف‌کنندگان امروزی به ازای هر سنت افزایش قیمت انتظار بالاتری دارند و تمایزات بین محصولات همه پسند، پرفروش و لوکس در حال تغییر است. ما در MWV از این تغییر به واسطه این ایده استقبال کرده‌ایم که هر نوع محصولی می‌تواند احساس ممتاز بودن را در سطح بالاتری داشته باشد. این احساس دیگر مختص به گرانترین محصولات زیبایی نیست. ما با Amplify™ پمپی را برای خلق ارزش مطلوب طراحی کرده‌ایم که همچنان تجربه مصرف‌کننده از برند و محصول را ارتقا می‌دهد.
Amplify™ یک فناوری بی‌هوا است که علاوه بر تامین راحتی قرار داشتن پمپ روی تیوب، محافظت کافی و به کار انداختن آرام حاصل از فناوری موتور ثبت اختراع شده شرکت یعنی Rolling Bellow برخوردار است. از این رو این راهکار برای محصولات مراقبت از پوست ایده‌آل بوده و دیسپنس راحت، آسان، یکنواخت و کنترل شده، محافظت از محصول و قابلیت استفاده به صورت سرپایی را برای برند و مصرف‌کنندگان ممکن می سازد.

MWV با استفاده از یافته های خود از تحقیق اخیرش بر روی مراقبت از پوست، Amplify را با هدف کاربردی بودن در نقاط درد مصرف‌کننده و تجربه مثبت مد نظر او طراحی کرده است. این نوع تجربه پیشرفته، روابط احساسی عمیق و وفاداری به برند را تقویت کرده و به خرید پی در پی منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید . . .