بعد از يک طراحي مجدد در بستهبندي، صاحب برند Mrs. Dash یعنی شرکت B&G Foods سود درآمد خود را (با يک درصد دورقمي) بهبود بخشيد. این شرکت وزن ظرف خود را 25 درصد کاهش داد و در سال بيش از 200،000 پوند رزين PET صرفهجویی کرد. شرکت با تنظيم عملکرد تحمل وزن بسته، ظرفيت top-load آن را بهينه کرد و به نتايج بالا دست يافت.
اين يک تغيير تمام عيار در يک جنبه مهم بود. Marty Schoch،رييس تدارکات بينالمللي B&G Foods ميگويد: “عليرغم تحول کامل بستهبندي،اين بطري تفاوت قابل ملاحظهاي با مصرفکننده ندارد.”
شرکت قالبگيري بادي Meredith-Springfield Associates Inc. ميتواند در يک بازه 24ساعته، بيش از 100،000 ظرف براي خط توليد Mrs. Dash توليد کند. در حين توليد ظرف جديد چند قالب الگو توليد و چندين طراحي امتحان شد تا به شکل نهايي دست يافتند.
ظرف جديد قالبگيريشده به شيوه اکستروژني به جاي شيوه قالبگيري بادي دو مرحلهاي، در يک مرحله با مصرف انرژي بهينه توليد ميشود. به گفته مديرعامل شرکت”اين تکنولوژي بهينهترين متد موجود در زمينه مصرف انرژي است. مراحل ساخت از پالتهاي پلاستيکي تا بطريهاي کاملشده در يک ماشين طي ميشوند.”