بعد از یک طراحی مجدد در بستهبندی، صاحب برند Mrs. Dash یعنی شرکت B&G Foods سود درآمد خود را (با یک درصد دورقمی) بهبود بخشید. این شرکت وزن ظرف خود را ۲۵ درصد کاهش داد و در سال بیش از ۲۰۰،۰۰۰ پوند رزین PET صرفهجویی کرد. شرکت با تنظیم عملکرد تحمل وزن بسته، ظرفیت top-load آن را بهینه کرد و به نتایج بالا دست یافت.
این یک تغییر تمام عیار در یک جنبه مهم بود. Marty Schoch،رییس تدارکات بینالمللی B&G Foods میگوید: “علیرغم تحول کامل بستهبندی،این بطری تفاوت قابل ملاحظهای با مصرفکننده ندارد.”
شرکت قالبگیری بادی Meredith-Springfield Associates Inc. میتواند در یک بازه ۲۴ساعته، بیش از ۱۰۰،۰۰۰ ظرف برای خط تولید Mrs. Dash تولید کند. در حین تولید ظرف جدید چند قالب الگو تولید و چندین طراحی امتحان شد تا به شکل نهایی دست یافتند.
ظرف جدید قالبگیریشده به شیوه اکستروژنی به جای شیوه قالبگیری بادی دو مرحلهای، در یک مرحله با مصرف انرژی بهینه تولید میشود. به گفته مدیرعامل شرکت”این تکنولوژی بهینهترین متد موجود در زمینه مصرف انرژی است. مراحل ساخت از پالتهای پلاستیکی تا بطریهای کاملشده در یک ماشین طی میشوند.”