افزایش فروش ماشین‌آلات لمینیت و متالایز شرکت نوردمکانیکا

با وجود بحران فعلی و به لطف تعهد کارکنان خود، این شرکت با این وجود شاهد افزایش فروش در نیمه اول سال 2022 بود

منبع: شرکت نوردمکانیکا 13/10/2022

آنتونیو سرسیلو، رئیس Nordmeccanica، گفت: شرکت ایتالیایی نوردمکانیکا به اندازه کافی خوش شانس است که می تواند روی تیمی از متخصصان واقعی حساب کند، و ما احساس کردیم مهم است که سعی کنیم از آنها حمایت کنیم.

با وجود بحران فعلی و به لطف تعهد کارکنان خود، این شرکت با این وجود شاهد افزایش فروش در نیمه اول سال 2022 بود و تا پایان آگوست 2022 به 90 درصد از گردش مالی سال 2021 – بیش از 100 میلیون یورو – رسید.

آخرین نسل ماشین‌های بسته‌بندی مواد غذایی این شرکت که صرفه‌جویی در مصرف انرژی و سیستم‌های متالایز فیلم بسته‌بندی را ارائه می‌دهند، با موفقیت خاصی روبرو شده‌اند.

Vincenzo Cerciello، مدیر فنی Nordmeccanica توضیح داد: «توانایی ماشین‌های جدید ما برای کاهش شدید مصرف انرژی، حتی قبل از اینکه هزینه انرژی و مواد خام افزایش یابد، به سفارش‌های جدید کمک کرد.

Nordmeccanica تولید کننده پیشرو در جهان در ماشین‌آلات تولید کیسه‌های بسته‌بندی مواد غذایی انعطاف‌پذیر و بلیسترهای دارویی است، با سهم بازار جهانی 75٪ و صادرات 95٪ از کل گردش مالی آن را تشکیل می‌دهد.

این شرکت دارای پنج کارخانه تولید، سه کارخانه در ایتالیا (پیاچنزا)، یک کارخانه در چین (شانگهای) و یک کارخانه در ایالات متحده (نیویورک) و شبکه‌ای از نمایندگان است که 87 کشور را پوشش می‌دهد. این گروه سالانه بیش از 5 درصد از گردش مالی خود را در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

بیشتر بخوانید . . .