تلاش برای بهبود کیفیت تور نمایشگاه اینترپک آلمان

نورائی: “من از مجموعه ایوار بازدید کرده‌ام و از این همه فعالیت حرفه‌ای و خدماتی که در بعضی موارد حتی با قیمتی پایینتر از نرخ آژانس‌های دیگر ارائه می‌شود لذت بردم.

همکاری ماهنامه صنعت بسته‌بندی و آژانس مسافرتی ایوار برای اعزام هیات‌های تجاری به نمایشگاه اینترپک آلمان

ماهنامه صنعت بسته‌بندی و آژانس مسافرتی ایوار بر اساس توافق‌نامه‌ای تلاش‌های خود برای برگزاری بهتر تور نمایشگاه اینترپک 2017 را رسمیت دادند.
هدف از این همکاری اعزام هیات‌های تجاری با امکانات و شرایطی است که هم با نیازهای بازدیدکنندگان ایرانی مطابقت داشته باشد هم در خور شخصیت ایرانیان باشد.

iranpack sanat bastebandi 173 eavar IMG_2351

بهنام سیفان مدیر تورهای آژانس ایوار در این زمینه می‌گوید: “ما دغدغه‌های کسانی که عازم این گونه نمایشگاه‌ها هستند را می‌دانیم. مسئله ویزا اولین نگرانی بسیاری از ایرانیان محترمی است که به اروپا سفر می‌کنند. آژانس ایوار این افتخار را دارد که با داشتن سابقه و اعتبار بسیار بالا در سفارتخانه‌های اروپایی امکاناتی را فراهم بیاورد که مسافرانش مسیر گرفتن ویزای شنگن را با شرایطی آسان و بی‌دغدغه طی کنند.”

سیفان در باره محل اقامت و هزینه‌های گزاف تورهای اروپایی می‌گوید: “آژانس ایوار وظیفه خود می‌داند که از همان ابتدا تصویری صحیح و واقعی از برنامه تور ارائه دهد. ماهنامه صنعت بسته‌بندی از همان ابتدا بر مشخص بودن هتل محل اقامت اعضای تور تاکید داشت و یکی از دلایل توافق آنها با ما اتفاق نظر هر دو سازمان در این مورد و عملکرد صادقانه و خوب ایوار در گذشته بود که این موضوع مهم را اثبات می‌کند.”

مدیر تورهای آژانس ایوار ادامه می‌دهد: “هتل محل اقامت مسافران عزیز و محترم ما از مدتها پیش رزرو شده است که هتل پنج ستاره Cologne Marriott Hotel می‌باشد. علاقمندان می‌توانند با رفتن به وبسایت این هتل از کیفیتی که در انتظار آنهاست با خبر شوند. نکته مهم این جاست که این خدمات با نرخی معقول و منطقی و البته پایین ارائه می‌شود. البته آژانس برنامه‌ها و علاقمندی‌های خاص مسافران محترم که مسیرها یا مکان‌های اقامت دیگری را مد نظر داشته باشند را هم مورد بررسی قرار داده و مناسب‌ترین پیشنهاد را به آنها ارائه خواهد داد.”

نورائی مدیر مسئول ماهنامه صنعت بسته‌بندی هم در باره این توافقنامه می‌گوید: “ما وظیفه خود می‌دانیم کاری کنیم که کارآفرینان و متخصصان کشور براحتی به اروپا سفر کنند و در کمال آرامش و آسایش به برنامه‌های خود برسند. در این خصوص من روی همقطاران خودم یعنی دست‌اندرکاران صنعت بسته‌بندی و چاپ تعصب دارم. اعضای این دو صنعت بسختی در طول سالها تلاش کرده‌اند چهره و کیفیت محصولات ایرانی را ارتقا بدهند و صنعت ایران را در داخل و خارج کشور سربلند نگه دارند. این عزیزان نباید در برنامه‌های خارجی خود به دلیل بیگانه بودن فضا احساس فشار و استرس کنند. باید روح و روان صنعتگران ایرانی در این رویدادها از آرامش و اعتماد بنفس برخوردار باشد تا با قدرت هر چه تمامتر از هزینه‌هایی که کرده‌اند بهره گرفته و دست پر به کشور بازگردند.”

نورائی ادامه می‌دهد: “من از مجموعه ایوار بازدید کرده‌ام و از این همه فعالیت حرفه‌ای و خدماتی که در بعضی موارد حتی با قیمتی پایینتر از نرخ آژانس‌های دیگر ارائه می‌شود لذت بردم. به نظر من این خیلی مهم است که آژانس مسافرتی ابتدا برای آبرو و برند خود ارزش قائل باشد و به دنبال گرفتن مسافر به هر روشی نرود. چون این معنی شرافت است. در این صورت حتما برای مسافر خود هم ارزش زیادی قائل خواهد شد و مسافر احساس می‌کند مورد احترام و توجه قرار گرفته است.”

iranpack sanat bastebandi 173 eavar IMG_2362

سردبیر مجله صنعت بسته‌بندی تاکید می‌کند: “سال‌های زیادی است که در زمینه تورهای نمایشگاهی و آژانس‌های مسافرتی محترم مطالعه و دست به انتخاب می‌زنم. باید به سمتی برویم که از وعده دادن و جذب مسافران با تورهایی که در واقعیت بلاتکلیف هستند دور شده و هزینه سفر را به کسی پرداخت کنیم که تمام خدمات و اظهارات خود را تضمین کند. از بازدیدکنندگان محترم نمایشگاه اینترپک خواهش می‌کنیم برنامه‌های پیشنهادی آژانس ایوار را با دقت مطالعه و بررسی کرده، واقعیتها را در مقابل احتمالات قرار داده و به این سفرهای مهم مانند سرمایه‌گذاری نگاه کنند.”

iranpack sanat bastebandi 173 eavar IMG_2363 iranpack sanat bastebandi 173 eavar IMG_2352

علاقمندان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی با شماره تلفنهای 09359901019 – 02166711604 – 02166713398 تماس حاصل فرمایند

eavar-banner-interpack

تصاویری از هتل محل اقامت هیات اعزامی در کلن آلمان

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .