اختراع خشک کن دو جداره کاغذ در گچساران

ایرنا- برای نخستین بار در دنیا خشک کننده دو جداره کاغذ با استفاده از مکانیسم‎ها‎ی انتقال حرارت تابشی، همرفت و جابه جایی در گچساران اختراع و ثبت شد. مدیر روابط عمومی شهرک‎ها‎ی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:‎ خشک‎کننده دو جداره کاغذ از سوی رضا کیانی مسئول کارخانه تولید کاغذ کرافت از مقوا و کاغذ باطله در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ثبت اختراع به شماره 86185به ثبت رسید. سید رضا رفیعی افزود:‎

ایرنا- برای نخستین بار در دنیا خشک کننده دو جداره کاغذ با استفاده از مکانیسم‎ها‎ی انتقال حرارت تابشی، همرفت و جابه جایی در گچساران اختراع و ثبت شد. مدیر روابط عمومی شهرک‎ها‎ی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:‎ خشک‎کننده دو جداره کاغذ از سوی رضا کیانی مسئول کارخانه تولید کاغذ کرافت از مقوا و کاغذ باطله در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ثبت اختراع به شماره 86185به ثبت رسید. سید رضا رفیعی افزود:‎ اختراع این دستگاه خشک‎کننده دو جداره کاغذ با استفاده از روش انتقال حرارت تابشی خدمت خوبی به صنعت تولید کاغذ محسوب می‎شود. مخترع دستگاه خشک‎کننده دو جداره کاغذ بیان کرد:‎ با اختراع این دستگاه هزینه تولید کاهش و در میزان مصرف آب صرفه‎جویی شده است. رضا کیانی با بیان این که این دستگاه با حرارت مستقیم کار می‎کند افزود:‎ برای جلوگیری از سوختن کاغذ در این دستگاه به جای بیلر از گرداننده دو جداره استفاده شده است. وی بیان کرد:‎ کاغذ کرافت برای کف مرغداری و نبشی‎ها‎ی کاغذی، جعبه‎ها‎ی کارتن، مجله، لوله‎ها‎ی مقوایی و صنایع بسته‎بندی جعبه کفش و.. استفاده می‎شود. کیانی ابراز کرد:‎کارخانه تولید کاغذ کرافت از مقوا و کاغذ باطله با اعتباری بیش از 27 میلیارد و 880 میلیون ریال اعتبار امسال را‎ه‎اندازی شده است.
وی تصریح کرد:‎ این کارخانه امسال در هفته دولت در زمینی به مساحت سه هزار و 400 متر مربع با زیربنای یکهزار و 200 متر مربع احداث شد که سالانه ظرفیت تولید 600 تن کاغذ را دارد.
کیانی ابراز کرد:‎ 11 نفر در این کارخانه مشغول به فعالیت است که از زمان تاسیس تاکنون 100 تن کاغذ تولید کرده است.

بیشتر بخوانید . . .