درب فنجان سرد و گرم از جنس باگاس

مزیت باگاس این است که رشد آن اثرات زیست محیطی مشابه کاغذی که از درختان به دست ‌می‌آید را ندارد.

از برترین‌های Worldstar 2023 با گزینش رضا نورائی

درب فنجان سرد و گرم از جنس باگاس

شرکت: BioPak

biopak.com.au

کشور: استرالیا و نیوزلند

دسته: نوشیدنی‌ها

در حالی که لیوان‌های کاغذی گرم و سرد سازگار با محیط‌زیست یک محصول بسته‌بندی بود که قبلاً تولید شده بود، لازم بود این داستان با ایجاد درب‌های منطبق و مناسب برای فروشندگان دانه قهوه، کافه‌ها و موقعیت‌های *QSR، مانند slurpees و milkshakes تکمیل شود.

باگاس، همچنین به عنوان تفاله نیشکر شناخته ‌می‌شود، یک ماده فیبری است که در فرآیند برداشت نیشکر باقی مانده است.

کاربردهای زیادی دارد و جایگزینی پایدار برای بسته‌بندی‌های پلاستیکی معمولی است.

BioPak این درپوش‌ها را پخش کرده است، دارای گواهی خانگی و قابل کمپوست‌سازی صنعتی با استانداردهای استرالیاهستند (AS4738/AS5810) و از منابع گیاهی و تجدیدپذیر ساخته شده‌اند و PFAS ندارند.

در حالی که بسیاری از محصولات مبتنی بر کاغذ را نیز ‌می‌توان کمپوست کرد، مزیت باگاس این است که رشد آن اثرات زیست محیطی مشابه کاغذی که از درختان به دست ‌می‌آید را ندارد.

ما زمان قابل توجهی را صرف تثبیت وزن/ ضخامت باگاس کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها روی فنجان‌ها محکم می‌مانند و وقتی روی فنجان‌ها اعمال می‌شود، احساس ضربه‌ای متمایز می‌کنند.

تغییر از بسته‌بندی‌های پلاستیکی یک‌بار مصرف مشتق‌شده از منابع فسیلی محدود، به بسته‌بندی نیشکر تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند.

اگر یک QSR بزرگ 10 میلیون درب پلاستیکی معمولی را با خمیر نیشکر جایگزین BioCane کند، می‌توان از 37400 کیلوگرم پلاستیک سوخت فسیلی جلوگیری کرد، 83478 کیلوگرم انتشار کربن را جبران کرد و اگر همه در خانه کمپوست شوند، زباله‌های آلی 25900 کیلوگرم مواد مغذی ایجاد می‌کنند. -خاک غنی که در عوض کربن بیشتری را از جو جدا ‌می‌کند و تغییرات آب و هوایی را معکوس ‌می‌کند.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .