شرکت محصولات مصرفی Mondi در آمریکای شمالی، یک پوچ برپای قوریشکل را به بازار عرضه میکند که با هدف اصلی جلب توجه خریدار به قفسههای فروشگاه طراحی شده است.
این پوچ منحصر به فرد با نیازهای خاص برند قابل تطبیقدهی است و امکان چاپ فلکسو یا روتوگراوه به همراه جوهرهای فلزی و پرداخت مات بر روی آن وجود دارد. امکان انتخاب از بین گستره وسیعی از نازل و درپوش و انتخاب فرم انتهای پوچ، از دیگر ویژگیهای طراحی آن است. این پوچ در اندازههای 350 تا 1000 میلیلیتر موجود بوده و با دستگاههای پرکن معمول برای پر کردن از قسمت فوقانی یا از نازل آن سازگار است.
به گفته راس بوشنِل، رئیس شرکت Mondi Jackson، پوچ جدید برای برندهایی مناسب است که مایل به متمایز ساختن محصولات خود از طریق طراحی بسته انعطافپذیر هستند. ظاهر پوچ جدید نسبت به سایر بستههای موجود در بازار، غیرمعمول و جذاب است. این پوچ برای محصولات مصرفی از جمله روغن زیتون و سالاد، آبمیوه، خوراکیهای مایع و مایع دستشویی ایدهآل است.”
ساختمان پوچ جدید سه لایه است. امکان طراحی پنجرههای دروننما روی این پوچ برای نمایش محتویات رنگی مانند آب سیب و کرَنبِری و همچنین پنجرههای رنگی وجود دارد. علاوه بر این، پوچ جدید از طراحی ارگونومیک برخوردار است و دسته آن زاویه تقریبی 25 درجهای دارد که کنترل آن موقع ریختن محصول را آسان میکند. امکان دایکاتِ دسته به شکلهای مختلف برای متمایزسازی محصول نیز وجود دارد.
پوچ سرپای قوریشکل Mondi
این پوچ منحصر به فرد با نیازهای خاص برند قابل تطبیقدهی است و امکان چاپ فلکسو یا روتوگراوه به همراه جوهرهای فلزی و پرداخت مات بر روی آن وجود دارد. امکان انتخاب از بین گستره وسیعی از نازل و درپوش و انتخاب فرم انتهای پوچ، از دیگر ویژگیهای طراحی آن است. این پوچ در اندازههای 350 تا 1000 میلیلیتر موجود بوده و با دستگاههای پرکن معمول برای پر کردن از قسمت فوقانی یا از نازل آن سازگار است.