تاريخ و اصالت در طراحی

سری جدید نوشیدنی‌های 50 کالری VICTORIA’S KITCHEN که بر اساس دستور تهیه اروپایی سنتی و دست‌ساز تولید می‌شوند، به خاطر قوطی‌های زیبای 12 اونسی (بيش از 350سی‌سی) خود مورد تقدیر قرار گرفته‌اند‌.

سری جدید نوشیدنی‌های 50 کالری VICTORIA’S KITCHEN که بر اساس دستور تهیه اروپایی سنتی و دست‌ساز تولید می‌شوند، به خاطر قوطی‌های زیبای 12 اونسی (بيش از 350سی‌سی) خود مورد تقدیر قرار گرفته‌اند‌. قوطی‌های VICTORIA’S KITCHEN برنده جایزه طلا در دسته‌ی نوشیدنی‌های رقابت جهانی طراحی بسته‌بندی شده‌اند. شرکت‌کنندگان در این رقابت بر اساس طراحی گرافیکی، نوآوری و طراحی ساختاری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. داوران اشاره داشته‌اند که “طراحی این قوطی‌ها، همانند صنعتی که به آن تعلق دارند، شامل اجزای هماهنگی است که تلفیق جالبی از تاریخ و اصالت را بازتاب می‌دهد.” نوشیدنی‌های جدید THE VICTORIA’S KITCHEN پیش از این نیز در زمینه بطری‌های با طراحی کیفیت بالا به لحاظ بسته‌بندی، موفق عمل کرده است. قوطی‌های 12 اونسی جذاب، اندازه سِرو کوچکتری داشته و از یک پرداخت مات برای جلب توجه به طراحی گرافیکی برخوردارند که حاصل کار QNY CREATIVE است. این نوشیدنی‌های 50 کالری در چهار طعم موجودند: اصلی، نارگیلی، لیمویی زنجبیلی و چای-لیمویی زنجبیلی. به گفته دیوید مِنیان، رئیس شرکت VICTORIA’S KITCHEN: “بسته‌بندی آنها نیز مستقیما در انتقال احساس لذت نقش دارد.”  رون اِسکوتلِسکی، مدیر بازاریابی شرکت بسته‌بندی CROWN می‌گوید:”بردن این جایزه معتبر صنعتی توسط VICTORIA’S KITCHEN بسیار لذت‌بخش است. بسته‌های جدید، نتیجه‌ی همکاری ما با مشتریانمان به منظور درک بهتر خواسته‌ی آنها و خلق یک بسته‌ی متمایز و منحصر به فرد بوده است.”

بیشتر بخوانید . . .