بازار مایع تقویتکننده آب تنها چهار سال سن دارد، اما بخشی به شدت رقابتی است که با بستههای اندازهی کف دست که به مصرفکننده اجازه میدهند آب را مثل آبمیوه با فشاردادن و جهش مصرف کنند، پر شده است. H2wOw، محصول شرکت Brite Idea Foods، که اواخر سال گذشته با اولین تقویتکننده کاملا طبیعی آب وارد گود شد، نه تنها به یک بستهبندی خاص احتیاج داشت که برندی قوی بسازد، بلکه به کاربری ساده با یک دست و همچنین فضای بیشینه برای درج همه اطلاعات محصول نیازمند بود.
Tim Welch از موسسان شرکت، متخصص کهنهکار مواد بستهبندی شده با 25 سال سابقه، که دستاوردهایش شامل توسعههای بزرگ نوشیدنی ویتامین Emergen-C و برندهای شکلاتهای انرژیزای Promax هستند، به کمک Berlin Packaging و آژانس طراحی او Studio One Eleven شتافت. یکی از دستورات او این بود: به بستهبندی یک “حس میوه تازه” بدهید تا این ایده را انتقال دهد. H2wOw با عصارههای واقعی میوه طی شش هفته بعد از ورود محصول به بازار در اواخر دسامبر، H2wOw در گروه خود و در لیست ورودیهای جدید Amazaon به کمک نظرات مثبت و بستهبندی قوی خود رتبه اول را به دست آورد.