هدفون‌هاي B&O Play

دانمارک/ شرکت Hello Monday اين بسته‌بندي را براي هدفون‌هاي B&O Play طراحي کرد. مخاطب اين هدفون‌ها افراد علاقمند به تکنولو‍ژي و موسيقي iranpack-sanat-bastebandi-B&O Play(40) هستند،‌ که به مد هم اهميت مي‌دهند و از هدفون‌هايشان به عنوان يک وسيله تزئيني هم استفاده مي‌کنند. بسته‌بندي اين محصول به همراه عکس براق روي جعبه که برجسته و ساده است، يک ظاهر گران‌قيمت در گروه هدفون به حساب مي‌آيد.

 

“B&O PLAY برند خواهر توليدکننده مشهور hi-fi در جهان Bang & Olufsen است. B&O PLAY به دنبال جوانان حرفه‌اي شهرهاي جهان است. کساني که به موسيقي عشق مي‌ورزند و بنابر اين براي محصولات صوتي با کيفيت،‌ دقيق و داراي طراحي خوب ارزش قائل هستند.

 

ما براي محصولات پوشيدني B&O Play،‌ هدفون‌هاي داخل گوش، ‌روي گوش و بالاي گوشي،‌ بسته‌بندي تهيه کرديم. براي مخاطبين هدف اين محصولات، ‌اين هدفونها به همان اندازه که يک وسيله صوتي هستند، ‌لوازم مد هم به حساب مي‌آيند. آنها محصولاتي را مي‌خرند که با سبک‌ زندگي پرجنب و جوششان هماهنگ باشد و در عين حال با کاپشن يا کيف موردعلاقه‌شان هم جور دربيايد.

 

 

ايده پشت اين بسته‌‌بندي اين است که طراحي محصول را با چند سورپرايز زيرکانه طراحي مثل هماهنگي رنگ محصول داخل جعبه با روي بسته برجسته کند. هر هدفون فهرست پخشي دارد که با وي‍ژگي‌ها و عملکردهاي معمول محصول هماهنگ بوده و مي‌توان به طور مستقيم با اسکن QR روي دستگاه به آن دست يافت.

iranpack-sanat-bastebandi-B&O Play (39) iranpack-sanat-bastebandi-B&O Play (38)

 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید . . .