درپوش جدید برای محافظت بهتر و دیسپنس آسانتر

Rieke Packaging Systems یک سری جدید از درپوش و قیف ترکیبی را برای قوطی‌های قلع‌اندود با دهانه 32 میلیمتری REL (Restlos EntLeerbar: استاندارد هلندی) به منظور ریختن سریع و آسان افزودنی‌های سوخت و سایر مواد شیمیایی طراحی کرده است.

این درپوش 32 میلی‌متری از عملکرد “فشار و چرخش مقاوم به دستکاری توسط کودکان” برخوردار است که البته کاربرد آسان برای افراد بالغ را ممکن می‌کند. تیوب به حاشیه دهانه ظرف متصل شده و وقتی درپوش ظرف برداشته شود، به صورت پیچی سر جای خود قرار می‌گیرد. به این ترتیب امکان هدایت آسان افزودنی‌ها به مخزن سوخت یا سایر مناطقِ با دسترسی دشوار بدون خطر سرریز فراهم می‌شود.

این درپوش و تیوب‌ها با قالبگیری تزریقی پلی‌اتیلن ساخته می‌شوند. در از یک مانع آلومینیومی برای بهبود محافظت از محصول به منظور جلوگیری از تبخیر محتویات آن برخوردار است. تیوب طوری طراحی شده که برای به حداکثر رساندن فضای روی قفسه کاملا با ظرف جفت شود. این درپوش از تطبیق‌پذیری عالی برخوردار است چرا که با یک ساختمان مستحکم برای عملکرد بدون نشت و قابل اطمینان، امکان استفاده از آن در بسیاری از کاربردهای مختلف وجود دارد.
این درپوش که گواهینامه ISO 8317 (بسته‌بندی مقاوم به دستکاری کودکان) برایش دریافت شده، به رنگ‌های سفید و قرمز موجود بوده و امکان سفارش آن در رنگ‌های مختلف دیگر متناسب با نیازهای محصول و برندینگ وجود دارد. همچنین برای اولین بار در اینترپک به معرض نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید . . .