تغییرات مدیریت در شرکت بروکنر

ورنر بمبرگر در تاریخ سی و یکم مارس ۲۰۱۸ پس از بیش از چهل سال در سمت‌های ارشد Brückner Maschinenbau و مدیریت عاملیBrückner Servtec ، بازنشسته می‌شود.

Brückner Servtec آلمانی، شرکت خدمات خطوط کشش فیلم همه تولید‌کنندگان، در مورد تغییرات مدیریتی اطلاع رسانی می‌کند.
ورنر بمبرگر در تاریخ سی و یکم مارس 2018 پس از بیش از چهل سال در سمت‌های ارشد Brückner Maschinenbau و مدیریت عاملیBrückner Servtec ، بازنشسته می‌شود. جانشین او، توبیاس فوچس، رئیس امور مالی و اداری Brückner Servtec، در تاریخ یکم ژانویه 2018 مسئولیت ریاست امور مالی (CFO) را بر عهده خواهد گرفت.
در همین زمان، هینز لیند که رئیس فروش شرق دور و جنوب شرق آسیا در Brückner Maschinenbauاست، به مدیر فنی Brückner Servtec تبدیل خواهد شد. او بر روی توسعه راه‌حل‌های ارتقاء و خدمات خطوط کشش فیلم از همه تولیدکنندگان تمرکز خواهد کرد.
مارکوس گچواندتنر، مدیر عامل شرکت Brückner Servtec می‌گوید: “من به دنبال رهبری دوگانه با توبیاس فوچس و تقویت مهارت‌های فنی با هینز لیند هستم. در کل، تغییرات مدیریتی، منجر به توسعه بیشتر تمایلات قوی مصرف‌کنندگان می‌شود و موقعیت ما را به عنوان یک شریک سرویس قابل اعتماد در طول تکمیل چرخه عمر خطوط تولید فیلم از هر OEM تقویت می‌کند.”
Brückner Servtec، تضمین‌کننده حداکثر دسترسی به خطوط کشش فیلم با انواع خدمات و راه‌حل‌های ارتقاء، عضو گروه Brückner آلمان است که یکی از تامین‌کنندگان پیشرو در سراسر جهان در رابطه با راه‌حل‌های مهندسی سفارشی (tailor-made engineering) و خدمات صنعت پلاستیک و بسته‌بندی، با بیش از دو هزار و چهارصد کارمند به شمار می‌رود. سایر اعضای گروه شامل Brückner Maschinenbau، رهبر بازار جهانی خطوط کشش فیلم، Kiefel، متخصص در ماشین‌آلات تشکیل و اتصال مواد پلاستیکی برای صنایع مختلف وPackSys Global، یکی از تولیدکنندگان تجهیزات بسته‌بندی پیشرو در جهان است.

 

Markus Gschwandtner and Tobias Fuchs - Managing Directors Brückner Servt...

بیشتر بخوانید . . .