گشایش بازارهای جدید و بهینه سازی تولید

BOBST در نمایشگاه دروپا 2016 از تکنولوژی‌ها و سیستم‌هایی که بالاترین سطوح تولید و کمترین هزینه مالکیت را در بردارند رونمایی کرد. پیش رو در نوآوری در بخش ورق، دایکات و جعبه‌چسبان دستگاه‌های MASTERCUT 106 PER و MASTERFOLD 110 A3، هر دو سرعت تولید بالاتر و زمان آماده‌سازی بسیار سریعتر، باطله کمتر، حجم تولید بیشتر و شامل فن‌آوری که باعث دست‌یافتنی شدن “تولید بدون خطا” می‌شوند . همه این نکات در مورد دستگاه MASTERFOIL 106 PR نیز صدق می‌کند که علاوه بر این موارد ابزار جدیدی دارد به نام FOIL UNWINDER+، که در این نمایشگاه رونمایی شد.

BOBST در نمایشگاه دروپا 2016 از تکنولوژی‌ها و سیستم‌هایی که بالاترین سطوح  تولید و کمترین هزینه مالکیت را در بردارند رونمایی کرد. پیش رو در نوآوری در بخش ورق، دایکات و جعبه‌چسبان دستگاه‌های MASTERCUT 106 PER و MASTERFOLD 110 A3، هر دو سرعت تولید بالاتر و زمان آماده‌سازی بسیار سریعتر، باطله کمتر، حجم تولید بیشتر و شامل فن‌آوری که باعث دست‌یافتنی شدن “تولید بدون خطا” می‌شوند . همه این نکات در مورد دستگاه MASTERFOIL 106 PR نیز صدق می‌کند که علاوه بر این موارد ابزار جدیدی دارد به نام FOIL UNWINDER+، که در این نمایشگاه رونمایی شد.
BOBST همچنین در این نمایشگاه سه مورد از تجهیزات بخش رول را برای اولین بار درجهان معرفی کرد. به این طریق تمرکز خود را در چاپ و تبدیل با محدوده وسیع از فن‌آوری‌ها که برای ایجاد جاذبه در قسمت‌های مختلف بازار دراین صنعت می‌باشد نشان داده است. دستگاه با تکنولوژی فلکسو یووی، امکان دست‌یابی هم‌زمان فن‌آوری Digital Flexo را دربخش مقوا و مواد منعطف به کاربران خود می‌دهد. دستگاه CL 750D شیوه‌ای جدیدی برای رسوخ به بازارهای تیراژ بسیار پایین در زمینه لمینیت فراهم می‌کند. MW85F و MW125F  تعریف جدیدی در تولید ماشین‌آلات چاپ فلکسو با سیلندر مرکزی ارائه نمودند.
همچنین BOBST از دروپا 2016 برای معرفی سه ماشین جدید دیگر در چاپ بسته‌بندی منعطف استفاده کرد. چاپخانه‌داران روتوگراور می‌توانند از RS6002 به عنوان یک دستگاه دوست‌دار محیط زیست که می‌تواند در تیراژهای پایین و بالا کارایی کافی داشته باشد بهره ببرند. ماشین چاپ روتوگراور RS6003  که به عنوان مدل پیشرفته 4003 معرفی شد از سیستم کنترل ریجستر و MHI جدید بهره می‌برد و بسیار مناسب برای تیراژهای متوسط تا بالا می‌باشد. عضو جدید ماشین‌های – فلکسو خانواده BOBST SIX با نام 40SIX بالاترین کیفیت چاپ را با تولید مقرون به صرفه برای هر تیراژ ارائه می‌کند.
نقش پیشرو در خدمات
تجهیزات تولید جدید برای BOBST تنها نیمی از مسیر می‌باشد چرا که BOBST نقشی پیشرو در ارائه خدمات فنی به مشتریان خود دارد. اختصاص بخشی از غرفه به خدمات، نمایان‌گر اهمیت بالای این بخش برای BOBST است. خدماتی که BOBST ارائه می‌کند می تواند از سرمایه‌گذاری مشتریان محافظت کرده، با تغییرات همسو نماید، امینیت را تامین کند و راندمان تولید دستگاه را بهبود بخشد. BOBST در نمایشگاه دروپا توانست درکنار ارائه خدمات و روش‌های نگهداری برای اولین بار روغن سنتتیک مناسب برای صنایع غذایی را که مورد تایید جامعه بین‌الملل باشد ارائه دهد.

Druck

dgGraphix spot - final

 

 

dgGraphix نماینده انحصاری بوبست در بخش: ورق، چاپ عرض کم، گراوور و تبدیل خطی و خدمات

 

iranpack-sanat-bastebandi-40SIX_CI_flexo_press_46101 iranpack-sanat-bastebandi-Internal_foil_unwinding_VFH

بیشتر بخوانید . . .