دسترسی به بازار جدید، با چاپ لیبل ديجيتالی

Labels in Motion، یک تولیدکننده لیبل که به عنوان زیرمجموعه شرکت Xymogen فعالیت دارد، اخیرا یک ماشین چاپ دیجیتال جدید را برای ارائه آپشن‌های جدید، کاهش هزینه‌ مواد مصرفی، بهره‌مندی از کیفیت بالای چاپ، مدیریت رنگ ساده و پشتیبانی جامع پس از فروش راه‌اندازی کرده است

Labels in Motion، یک تولیدکننده لیبل که به عنوان زیرمجموعه شرکت Xymogen فعالیت دارد، اخیرا یک ماشین چاپ دیجیتال جدید را برای ارائه آپشن‌های جدید، کاهش هزینه‌ مواد مصرفی، بهره‌مندی از کیفیت بالای چاپ، مدیریت رنگ ساده و پشتیبانی جامع پس از فروش راه‌اندازی کرده است.
این شرکت در زمینه لیبل مربوط به ویتامین‌ها، مکملها و داروها فعال است و سفارش تولید بسته‌های مکمل شرکت XYMOGEN® را دریافت کرده است. اما سیستم چاپ دیجیتال که این شرکت در اختیار داشته، قادر به کار با سطوح چاپی لازم برای تولید بسته‌های مورد نظر نبوده است.
از این رو Labels in Motion ماشین چاپ دیجیتال مدل Indigo WS6800 ساخت HP را به علت پشتیبانی از گستره وسیع و استاندارد، سطوح چاپی پیش‌آماده به همراه پرایمینگ درون‌خط و مواد پیش‌واکنش‌داده شده، ضمن ارائه حداکثر هفت ایستگاه چاپ برای یک طیف رنگی وسیع، برای این کار انتخاب کرده است.
استیو کِرشُف، مدیر فروش و عملیات شرکت می‌گوید:”شرکت ما با استفاده از این ماشین چاپ، بسته‌های مکمل تک‌سرو کیفیت بالا که به لحاظ ایمنی غذایی تائید شده‌اند را، به نحو مقرون به صرفه و در زمان ایده‌آل تولید می‌کند. ماشین چاپ HP Indigo با ارائه بهره‌وری بالا در سرعت‌های196 فوت در دقيقه، امکان دستیابی به گردش کار سریعتر با بازدهی تولید بی‌نظیر را فراهم آورده است.
همچنین این شرکت می‌تواند در بازارهای جدید وارد شده و کسب و کار خود در زمینه لیبل‌های لوازم آرایشی و محصولات حمام و بچه، همچنین لیبلهای مواد خوراکی و نوشیدنی را توسعه دهد و کاربردهای منحصر به فردی را در زمینه بسته‌بندی انعطاف‌پذیر و جعبه علاوه بر لیبل‌ها و اسلیوها تامین کند.

بیشتر بخوانید . . .