میکرو اسکن مالک شرکت برچسب‌خوانی LVS شد

شرکت سیستم‌های میکرواسکن که یکی از پیشگامان عرصه بارکدخوانی صنعتی است اعلام کرده است که شرکت Label Vision Systems (LVS) را خریداری کرده است. شرکت LVS در زمینه بارکدخوانی و برچسب‌خوانی تجارب خوبی داشته است. تصمیم بر این است که این شرکت به‌طور کامل با میکرواسکن ادغام شود و نام آن به‌عنوان یکی از برندهای میکرواسکن مورد استفاده قرار گیرد.

iranpack-sanat-bastebandi-maxresdefault

شرکت سیستم‌های میکرواسکن که یکی از پیشگامان عرصه بارکدخوانی صنعتی است اعلام کرده است که شرکت Label Vision Systems (LVS)  را خریداری کرده است. شرکت LVS در زمینه بارکدخوانی و برچسب‌خوانی تجارب خوبی داشته است. تصمیم بر این است که این شرکت به‌طور کامل با میکرواسکن ادغام شود و نام آن به‌عنوان یکی از برندهای میکرواسکن مورد استفاده قرار گیرد.
شرکت LVS که در سال 1993 در شهر Peachtree در جورجیا تأسیس شده است، بتدریج به یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه تولید دستگاه‌های برچسب‌خوانی، متن‌خوانی و تأیید بارکد بدل شده است. این شرکت همچنین خدماتی را در زمینه علوم زیستی و دیگر صنایع ارائه می‌دهد. فناوری LVS کارخانجات را قادر خواهد ساخت تا به سطح کیفی Unique Device Identification (UDI) نائل شوند و آنها را در ردیابی محصولات در سراسر زنجیره تولید توانمندتر خواهد کرد. از این رو انتظار می‌رود که پیشرفت‌های شرکت LVS روزافزون باشد. فناوری، محصولات و راه‌کارهای LVS به کارخانجات این قابلیت را می‌دهد که با تشخیص بارکدها چه در خط تولید و چه در خارج از آن به‌طور کامل به استانداردهای UDI و GS1 دست یابند. LVS که بخاطر فناوری‌اش شناخته شده است با پیوستن به شبکه جهانی میکرو اسکن قطعا خواهد توانست در خارج از آمریکا شمالی نیز موفق باشد.

بیشتر بخوانید . . .