برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه لوکس

برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه لوکس

لینک صفحه اینستاگرام


آلمان* بسته‌بندی کرم صورت ASAHEGO ترکیبی غیرمعمول و موفقیت‌آمیز از زیبایی، عملکرد و اصالت است. ترکیب شیشه بامبو لیزر شده، در ترکیب با جعبه ارائه دیوراما، در این فرم بی‌نظیر است. تمرکز ساخت بسته با کیفیت بالا و ارتباط همزمان منشا مواد اولیه بود.
Creammaker در سال 2019 توسط سابین کوگلر که به کودک جنگل معروف است تاسسی شد و در بازار لوازم آرایشی گران‌قیمت جای دارد. او با این بسته‌بندی علاقه خود را به گیاه‌شناسی نشان داد زیرا دوران کودکی خود را با قبیله Fayu (قبلا کشف نشده) در غرب پاپوآ، گذرانده بود.


سوئد* یک بسته کارتنی مناسب برای اهداف خود، یعنی ارسال دسته گل از یک فروشگاه آنلاین با روشی کاربردی، اقتصادی و ایمن. بسته‌بندی یک تجربه اولیه عالی به مشتری می‌دهد که درک برند را بالا می‌برد و خریدهای جدید را تحریک می‌کند.
از آن جا که بسته‌بندی کننده گلها ورق کارتن را متناسب با مقدار گلها تا زده و می‌سازد هزینه بسته‌بندی کاهش یافته است. وجود یک دستگیره، حمل بسته را راحت‌تر کرده و تاقچه کوچک آن اجازه می‌دهد هدایایی به عنوان مکمل اضافه شود.


طراحی منحصر به فرد بسته و نمایش محصولات در آن، عنصری شگفت‌آور و مهیج را ایجاد می‌کند و محصولات را به روشی شریف نشان می‌دهد.
این بسته از دو قسمت یکسان ساخته شده است که طرحی شبیه به کتاب را ایجاد می‌کند که دارای نمایش چشمگیر شکلات است و بر تنوع طعم‌های مختلف تأکید دارد.


چین* مفهوم “یک تاک فقط یک بطری شراب گرانبها تولید می‌کند” نقطه طراحی بسته‌بندی است. نقش برجسته بطری یک مایع و انگور انتزاعی است و البته عملکرد ضد لغزش دارد. نقش برجسته روی جعبه بیرونی شکل بطری را بیان می‌کند و عملکرد بسته‌بندی را بهبود می‌بخشد.
برداشت تصویری یک دسته انگور تازه با شاخه‌های پر از جذابیت اغوا کننده در ذهن ابتدا به شکل بر روی جعبه تبدیل می‌شود، سپس به شکل ظرف تبدیل می‌شود. با ترکیب تصویر تاج چین باستان با شاخه‌ها و ساقه‌ها، درپوش بطری برای نماد جایگاه عالی طراحی شده است.


آلمان* این تقویم دوبعدی/سه بعدی به روشی ابتکاری پایداری، قابلیت تبدیل، قابلیت استفاده مجدد و نماد سنتی کریسمس را ترکیب می‌کند. می‌توان آن را با استفاده از دیوارپوش برای صرفه جویی در فضا به دیوار زد یا به طور مستقل ایستاده یا آویزان در اتاق استفاده کرد. این یک شی هنری تزئینی است که بسته به زاویه چرخش هر یک از جعبه‌ها، چندین ظاهر دارد.
تقویم از تک ماده (مقوایی) ساخته شده است و به قطعات پلاستیکی با فرم حرارتی نیاز ندارد. جعبه‌های تاشو با محفظه‌های داخلی دوتایی هر کدام از یک قطعه ساخته می‌شوند و از دو طرف پر می‌شوند. این بازی کودکانه است و تنظیم آن بسیار آسان است و می‌تواند در صنایع مختلف (غذایی، غیر غذایی، تزیینی، ..) مورد استفاده قرار گیرد.

Advent calendar X-mas tree


این سری لوکس از دو اندازه بسته و یک کیف حمل تشکیل شده است. بسته‌ها ساختار منحصر به فردی دارند که با باز کردن مشتری جلوه چشمگیری را ایجاد می‌کنند. آنها کنجکاوی را برانگیخته و به جواهراتی را که در بسته هستند عزت می‌دهند و حس تجربه خوب در کاربر ایجاد می‌کنند.
علاوه بر این، مشتری می‌تواند
جواهرات اضافی را در بسته‌ها نگهداری کند. هنگامی که بسته‌بندی بسته می‌شود، می‌توانید آرم شرکت جواهرات را ببینید، بنابراین یک بعد تبلیغاتی به بسته‌بندی اضافه می‌کنید. در بسته‌بندی از تکنیک‌های پیشرفته چاپ مانند: برجسته‌کاری، لمینیت قابل لمس نرم استفاده شده است. کیف حمل با ساختار هندسی ابتکاری و خلاقانه ساخته شده است.


تایلند* بسته‌بندی به عنوان مفهوم فانوسی فرخنده طراحی شده است که مانند نور ماه در شب ماه کامل که نمادی از باروری و زندگی درخشان است، می‌درخشد. رنگ قرمز نشان‌دهنده خوش‌شانسی و خوشبختی است، طلا به معنای شکوفایی است.
هدیه‌ای که در طول جشنواره اواسط پاییز آرزوهای خوب را به شما تحویل می‌دهد. مقاومت بسته‌بندی، محصول را در حمل و نقل محافظت می‌کند و ماندگاری بیشتری دارد. استفاده راحت با دسته آسان و درب آسان‌بازشو، افزودن ارزش با چاپ زیبا و سازگار با محیط زیست که عمدتا از کاغذ بازیافتی برای کاهش منابع ساخته شده است، قابل استفاده مجدد و بازیافت است.

بیشتر بخوانید . . .