TORAY (آمریكا) نسل سوم فیلم‌ BOPP با نفوذناپذیری بالای خود را ارائه کرد

استحکام فیلم‌های CB3 همچنین آنها را قادر به مقاومت در برابر سختی لمینیت و فرآیندهای تبدیلی بدون هیچگونه تخریبی در عملکرد نفوذناپذیری می‌سازد. ک

نمونه‌کارهای جدید بدون PVdC بوده و حفاظتی پایدار با نفوذناپذیری بالا برای آجیل‌ها، مغزها،تنقلات،شیرینی‌ها، میوه‌های خشک و شیرینی‌ها را ارائه‌می‌دهد.
تقاضای مصرف‌کنندگان برای غذاهای تازه و ماندگار در قفسه در بسته‌بندی شفاف و اولویت شرکت‌های CPG برای یک فیلم بدون PVdC با نفوذناپذیری بالا که عملکرد طولانی‌مدتی را ارائه‌‌دهد منجر به توسعه پلاستیک TORAY (آمریكا) (www.toraytpa.com) نسل سوم فیلم‌های شفاف BOPP با نفوذناپذیری بالای Torayfan شد. نمونه‌کارهای جدیدTorayfan CB3 با فرمول اختصاصی Toray ساخته‌شده‌است و دارای پوششی بدون PVdC است. این فیلم‌ها نفوذناپذیری عالی درمقابل اکسیژن به همراه نفوذناپذیری عالی دربرابر رطوبت را دارا هستند و در نسخه‌های قابل‌انعطاف و غیرقابل‌انعطاف دردسترس‌هستند. علاوه‌بر‌این، مقاومت 70 و اندازه 80 فیلم‌های CB3 جایگزینی نازکتر برای فیلم‌های ضخیم OPP است و منجر به تقلیل منبع،بازده، و مزایای اقتصادی می‌گردد.استحکام فیلم‌های CB3 همچنین آنها را قادر به مقاومت در برابر سختی لمینیت و فرآیندهای تبدیلی بدون هیچگونه تخریبی در عملکرد نفوذناپذیری می‌سازد. کلیه فیلم‌های CB3 در سایت جهانی Toray در شمال Kingstown، رود آیلند ساخته‌می‌شوند. فیلم‌های CB3 مناسب برای کیف‌ها،کیسه‌ها،کیسه‌های ایستاده و پوشش افقی هستند.در این میان کاربردهای آن برای آجیل‌ها،مغزها،تنقلات شور،کوکی‌ها،میوه‌های خشک،و محصولات قنادی است.
Tammy Williamson, شریک مدیرتولید بخش فیلم‌های پلی‌پروپیلین Torayfan، شرکت پلاستیک Toray (آمریکا) می‌گوید:” نسل سوم فیلم‌های Torayfan CB پیشرفتی مهیج است.اینها فیلم‌هایی پیچیده هستند که ترکیبی از فیلم پایه اصلاح‌شده و پوششی پیچیده برای رسیدن به نفوذناپذیری چشمگیر است. علاوه‌بر‌این، مصرف‌کنندگان امروزه خواستار این امر هستند که آنچه را که می‌خواهند بخرند ببینند؛ این امر به آنها کمک‌می‌کند که احساس اطمینان کنند که موادغذایی و موادتشکیل‌دهنده آن تازه هستند. فیلم‌های CB3 شفافیت و حفاظت از تازگی را آنچنان که از آنها انتظار داریم ارائه‌می‌دهند”.
Williamson یادآور می‌شود که فناوری CB3 جدید Toray دارای انتقال اکسیژن به میزان (O2TR) 0.06 سی‌سی/in² 100/ در روزدر دمای 73 درجه فارنهایت، صفر درصد RH، بدون هیچگونه تطابقی با خواص نفوذناپذیری رطوبت است. نسل گذشته فیلم‌های CB3 دارای مقدار 0.25 O2TRاست. در مواردی که کاربران نهایی از لمینیت ساخته‌شده از PETپوشش‌داده‌شده با PVdC و شبکه درزگیر استفاده‌می‌کنند، فیلم‌های CB3 OPP پیشرفت مهمی را هم در مورد نفوذناپذیری رطوبت و هم در مورد اکسیژن ارائه‌می‌دهند.
او می‌گوید: “همچنین این نکته مهم است که شرکت‌های CPG ترجیح داده‌اند که PVdC از بسته‌بندی حذف شود، زیرا با نگرانی‌های زیست‌محیطی در ارتباط بود. آنها همچنین از پایبندی Toray به تعهدش به پایداری قدردانی کردند. درحال‌حاضر تولیدکنندگان قادر به تعیین بسته‌بندی شفاف حتی با پایداری بیشتر در قفسه بدون مسائل PVdC هستند”.
Williamson خاطرنشان می کند که فیلم های CB3 همچنین جایگزینی عالی برای فیلم‌های پوشش‌داده‌شده با اکریلیک و AlOx، فیلم‌هایی با شبکه درزگیر EVOH، و فیلم‌های فلزی BOPP هستند. آنها بر روی تجهیزات VFFS و HFFS اجرا می‌شوند.

iranpack sanat bastebandi 182 Toray-TorayfanCB3

بیشتر بخوانید . . .