تغییر موثر در تولید محصولات تازه و افزایش فروش 50 درصدی

درک حاصل از آزمایش و تجزیه‌و‌تحلیل در ایجاد طرح‌های SofruPak و SofruBox که منطقی‌ترین کاربرد را از طریق کاهش فضای ذخیره‌سازی تا 70 درصد را داشت مورد استفاده‌قرار‌گرفت. علاوه‌بر‌این، برند طراحی جذابی داشت که حداکثر تاثیر را در فروشگاه‌ها ایجاد ‌کرد و منجر به افزایش 50 درصدی فروش محصول شد

بسته‌بندی پایدارSmurfit Kappa اثری تغییرپذیر در بخش تولیدی محصولات تازه اروپایی داشته، و با گزارش یک مشتری فروش 50 درصد افزایش یافت.
Smurfit Kappa توسط یک ارائه‌دهنده میوه تازه در لهستان که خواهان جایگزینی پایدارتر و بهداشتی‌تر برای صندوق‌های چوبی و سبدهایی که برای توت‌فرنگی‌ها استفاده‌می‌شد پیشنهاد‌گردید. یک تیم از متخصصان، بسته‌بندی و تمام جنبه‌های زنجیره‌تامین را تجزیه‌و‌تحلیل کرده و عوامل کلیدی را که باعث صدمه‌زدن در طول حمل‌ونقل می‌شد را شناسایی نمودند.
درک حاصل از آزمایش و تجزیه‌و‌تحلیل در ایجاد طرح‌های SofruPak و SofruBox که منطقی‌ترین کاربرد را از طریق کاهش فضای ذخیره‌سازی تا 70 درصد را داشت مورد استفاده‌قرار‌گرفت. علاوه‌بر‌این، برند طراحی جذابی داشت که حداکثر تاثیر را در فروشگاه‌ها ایجاد ‌کرد و منجر به افزایش 50 درصدی فروش محصول شد. تعداد درحال افزایش خرده فروشان و تولید‌کنندگان مواد‌غذایی در اروپا، مزایای بسته‌بندی کاغذی را تصدیق‌نمودند. راه‌حل‌های بسته‌بندی Smurfit Kappa منعطف و قابل‌بازیافت بوده و به‌طور‌کامل در عرض چند ماه تجزیه می‌شوندکه شرط اصلی برای پیشرفت بخش موادغذایی ارگانیک است.
بسته‌بندی و چگونگی تجزیه آن، به‌طور‌فزاینده‌ای بر تصمیمات خرید خریداران تاثیر‌می‌گذارد. Edwin Goffard، مدیرعامل اصلی،
Corrugated Europe گفته‌است که:” بسته‌بندی کاغذهای موجدار خودشان به‌خوبی به مشخصات برند خود می‌افزایند که یکی از راه‌های اصلی تمایزشان است. چاپ قابلیت‌تشخیص فوری بسته‌بندی را داده که یک مزیت در تشخیص آن در فروشگاه است و در لحظه اول واقعیت را به مصرف‌کننده نشان می‌دهد”. “ما همچنین شاهد افزایش تعداد خرده‌فروشان و تولیدکنندگانی هستیم که به‌دنبال استفاده از انواع بسته‌بندی‌های پایدارترهستند که صد‌در‌صد تجزیه‌پذیر بوده و به سیاره‌زمین آسیبی‌نمی‌زنند”.
Smurfit Kappa در حال ارائه مجموعه‌ای از راه‌حل‌های بسته‌بندی برای بخش محصولات تازه است و با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی برای نشان‌دادن روش بسته‌بندی منحصر‌به‌فرد خود در بیست‌و‌ششمین رویداد سالیانه Fruit Logistica در ماه آینده به افزایش فروش برسد.

2-kg-deski-en-800x400

iranpack sanat bastebandi 182 sofrubox_full


رضا اسعدی

بیشتر بخوانید . . .