نمایش امکانات جدید BOBST در Print4All

BOBST محصولات خود را برای کاربردهای مواد انعطاف‌پذیر و کارتن‌های تاشو در نمایشگاه Print4All 2018 در تاریخ بیست و نهم ماه مه تا اول ژوئن در میلان ایتالیا، به نمایش می‌گذارد.
BOBST MASTERFOLD 75-110
این امکان شامل آخرین تحولات مجموعه‌ای از محصولات فن‌آوری رول و راه‌حل‌های پردازش جدید BOBST است.
چاپگرCI flexo که در ماه گذشته راه‌اندازی شد، طراحی شده است تا هماهنگی و تکرارپذیری فرآیند را با چاپ معمولی یا (Extended Color Gamut) انجام دهد.
در بخش وب باریک، چاپگرهای UV flexo برخط BOBST و مفاهیم اتوماسیون دیجیتال برجسته خواهند شد. راه‌حل‌های ارائه شده در کتینگ و متالایز وکیوم، طیف گسترده‌ای از بخش‌های بازار و کاربردهای ارائه شده توسط تجهیزات BOBST را نشان می‌دهند.
این طیف شامل نمونه‌های توسعه‌یافته راه‌حل‌های کتینگ CO، متالایزر وکیوم جدید K5 VISION و فرآیندهای اختصاصی نظیر AluBond جهت ارتقاء عملکردهای سطح چاپ می‌شود.
برای گرانروی و لمینیت کردن، بازدیدکنندگان قادرند با مراجعه به مرکز صلاحیت Bobst کارخانه تولیدی ایتالیایی در مونروفاتوی سان جورجیو، مزایای فن‌آوری‌های BOBST برای بسته‌بندی انعطاف‌پذیر ماشین‌های واقعی را مشاهده کنند.
BOBST در بخش چاپ ورقی، بر آخرین تجهیزات و سیستم‌هایی که بالاترین کارایی را در تولید و بهره‌وری، کیفیت دایکات، تا کردن – چسباندن و فویل‌کوبی حرارتی دارند، تأکید می‌کند.
این امکانات شامل دایکات MASTERCUT 106 PER 3.0 با سرعت تولید بیش از یازده هزار ورق در ساعت و MASTERFOLD 75/110 است.

iranpack sanat bastebandi 182file1520841656

بیشتر بخوانید . . .