9گرایش نوپدید در لیبل‌گذاری نوشیدنی‌ها

ساخت بسته‌های بیشتر
از پلاستیک و آلومینیوم
بسته‌های PET پلاستیکی و آلومینیوم همچنان در بسته‌بندی نوشیدنی‌ها حرف اول را می‌زنند

iranpack-sanat-bastebandi-redspritz_

ساخت بسته‌های بیشتر
از پلاستیک و آلومینیوم
بسته‌های PET پلاستیکی و آلومینیوم همچنان در بسته‌بندی نوشیدنی‌ها حرف اول را می‌زنند.
PET پلاستیکی در سال 2012 جایگاه اول را داشت اما در سال 2013 آلومینیوم بالاتر از آن ایستاد. اما به تازگی تعداد تقریبا برابری از محصولات جدید توسط این دو ماده بسته‌بندی می‌شوند. یک گرایش بارز دیگر آن است که بسته‌بندی نوشیدنی‌جات، از هر نوع شیشه‌ای، پلاستیکی و یا آلومینیومی، جلوه‌ی دوستدار ‌محیط زیست بودن به خود گرفته است.
به طوری که اخیرا عباراتی با مضمون “بسته دوستدار محیط زیست” بر روی نزدیک به یک سوم از نوشیدنی‌ها درج می‌شود.

 

iranpack-sanat-bastebandi-BibiteGas_SB_atHome

یک ادعای خوب!،
بسته‌های دوستدار محیط زیست
شاید بتوان گفت که نوشیدنی‌های فاقد مواد حساسیت‌زا، سهمگین‌ترین موج را طی سال‌های اخیر به نام خود ثبت کرده‌اند.
با این حال هر قدر هم که این گرایش محبوب شده باشد، نسبت به رشدِ سال به سال بسته‌های دوستدار محیط زیست از سال 2011 در مرتبه بعد قرار می‌گیرد، چرا که تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بیش از پیش، به طراحی و مواد سازگار با محیط زیست و قابلیت مصرف دوباره اهمیت می‌دهند.

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-Joes-12

نقش پایداری در انتخاب بسته نوشیدنی
مشتریان امروزه اهمیت بیشتری برای بازیافت و پایداری موقع انتخاب یک نوشیدنی قائل هستند.
پیام‌رسانی روشن و مختصر در خصوص این ویژگی بر روی بسته یا از طریق کد QR که توسط یک گوشی هوشمند قابل دسترسی است، بر مشتریان از هر رده سنی تاثیر می‌گذارد.

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-portfolio_sports-drinks

اهمیت بازیافت بین نسل‌های مختلف
پیام بازیافت، نسل به نسل انتقال یافته اما این نیاز همچنان مصرف‌کنندگان مسن‌تر را نسبت به ارزش بسته‌های دوستدار محیط زیست متقاعد می‌کند.
افراد سالمند نسبت به قابلیت بازیافت و بسته‌های دوستدار محیط زیست آگاهی دارند اما نسبت به سایر آپشن‌های دوستدار محیط زیست بی‌خبر یا کم‌اطلاعند.

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-portfolio_waters
جذب جوانترها
با ادعاهای مربوط به سلامتی
با افزایش سطح آگاهی مشتریان، امروزه لیبل‌گذاری مرتبط با تغذیه‌، دیگر یک ادعای پوچ به نظر نمی‌رسد. به طوری که مشاهده چنین پیام‌هایی روی بسته می‌تواند مستقیما بر فروش محصول تاثیر بگذارد.

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-agua-energy-water-lineup

سلامتی، حرف اول
در انتخاب نوشیدنی‌های خانواده
خانواده‌ها در انتخاب نوشیدنی‌ها (و مواد خوراکی) برای کودکان خود، به معیارهای متعددی توجه دارند.
نگرانی آنها از درصد شکر/شیرین‌کننده، چاق‌کنندگی و مسائل کلی مربوط به سلامتی در مورد نوشیدنی‌ها، تولیدکنندگان را از اعتماد آنها به لیبل‌های نوشیدنی، بیش از پیش آگاه ساخته است.

 

 

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-four-bottlesپتانسیل بالای بسته‌های شفاف
نوشیدنی‌ها و بسته‌های شفاف که موقع خرید، امکان مشاهده محتویات را فراهم می‌کنند، جذابیت بسیاری برای مشتریان دارند، به طوری که زنگ خطر را برای بطری‌ها و قوطی‌های آلومینیومی، آپشن‌های اَسپِتیک و حتی اکثر بسته‌های انعطاف‌پذیر به صدا درآورده‌اند.

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-main-pic

انتخابِ خانواده‌ها،
تک‌سِرو و مسافرتی
نیازهای کودکان تاثیر بسزایی بر انتخاب نوشیدنیهای خانواده دارد و از این رو، آنها توجه خاصی به آپشن‌های مناسب برای مصرف حین مسافرت دارند.
علاوه بر این، آپشن‌های تک‌سرو در مورد نوشیدنی، راهی برای کنترل میزان مناسب نوشیدنی فراهم می‌کنند و امکان محدود کردن کالری مصرفی کودکان را فراهم می‌آورند. همچنین خرید توسط کودکان را آسان می‌کنند!

 

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-private-label-currentهیسپَنیک،
طرفدار نوشیدنی‌های سالم
لیبل‌ها، به ویژه در انتقال پیام‌های مربوط به سلامتی، تاثیر بسزایی بر مصرف‌کنندگان هیسپَنیک (اسپانیایی‌تبار) دارند. بیماری‌های قلبی، سکته مغزی و دیابت مهمترین امراضی هستند که سلامتی جامعه‌ی هیسپَنیک را تهدید می‌کنند. از این رو درج عبارات و علامات مربوط به سلامتی بر روی لیبل نوشیدنی، مصرف‌کنندگان هیسپَنیک را واقعا تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید . . .