شکلات‌های ION با بسته‌بندی جدید

ایده‌ی تصاویر سفارشی نیز برای تاکید بر اهمیت این رسم معمول با جلب توجه به خود فرآیند استفاده شده است. تایپوگرافی مورد استفاده، کار تیم mousegraphics است. از همین حالا می‌توان فروش بیشتر این

Mousegraphics سری شکلات‌های Couverture از شکلات‌های تخته‌ای ION را جذابتر کرده است. هدف این پروژه با توجه به محبوبیت محصول و مشتریان وفادار آن، ایجاد ظاهری مدرن بوده که هم مصرف‌کننده را سورپرایز کرده و هم وفاداری نسبت به برند را تقویت کند.

به گفته تیم طراحی Gasoline: ”طراحی قبلی خسته‌کننده شده بود و ما طراحی کاملا متفاوتی را نسبت به آن انتخاب کردیم. سطح بسته جدید شفاف است طوری که ویژگی‌های محصول به نفع مشتری قابل مشاهده است. مناطق رنگی محدود به لبه‌های سطح شده که به 5 نوع طعم مختلف شکلات (کلاسیک، شیری، کاکائو تیره و شکلات سفید) اشاره دارند.” تیم طراحی Gasoline تصاویر گرافیکی سفارشی را برای این پروژه طراحی کرده که تکه 5 گرمی از شکلات مورد استفاده در پخت معمول برای این نوع شکلات را نشان می‌دهند. سبک تصاویر با کیفیت طرحواره‌ای توسط دست کشیده شده که یک مولفه طراحی ملموس برای تکمیل زیباییِ ظاهری محسوب می‌شود.
ایده‌ی تصاویر سفارشی نیز برای تاکید بر اهمیت این رسم معمول با جلب توجه به خود فرآیند استفاده شده است. تایپوگرافی مورد استفاده، کار تیم mousegraphics است. از همین حالا می‌توان فروش بیشتر این شکلات‌های جدید را انتظار داشت. نوعی از شکلات کیفیت بالا با کره کاکائوی اضافه (32 تا 39 درصد) که معمولا برای پوشش دادن شیرینی و کیک استفاده می‌شود.


بیشتر بخوانید . . .