نسل هفتم

“نسل هفتم، برند سازگار با محیط زیست که شهرتش به خاطر تعهد نسبت به محیط زیست عاری از مواد سمی است، به تازگی بسته‌بندی جدیدی را برای سری محصولات دستشویی روانه بازار کرده و شاهد دو برابر شدن فروش در کمترین زمان ممکن بوده است.”

شرکت Seventh Generation یا نسل هفتم طراحی سری متنوع و چشمگیری از محصولات آغاز کرده است. ویژگی بارز این سری صابون جدید، طراحی مدرن برخوردار از ظاهر طبیعی است که تعهد برند به سازگاری با محیط زیست و محصولات فاقد مواد سمی را نشان می‌دهد.

“نسل هفتم، برند سازگار با محیط زیست که شهرتش به خاطر تعهد نسبت به محیط زیست عاری از مواد سمی است، به تازگی بسته‌بندی جدیدی را برای سری محصولات دستشویی روانه بازار کرده و شاهد دو برابر شدن فروش در کمترین زمان ممکن بوده است.”

طراحي جديد  -  طراحي قديم

طراحي جديد – طراحي قديم

جوی بِرگشتاین، مدیر عامل بازاریابی این شرکت می‌گوید:”ما همواره از اهمیت طراحی بسته‌بندی محصولات دستشویی آگاه بوده‌ایم زیرا این محصولات دایما در معرض نمایش هستند و بخشی از دکور خانه محسوب می‌شوند. با این وجود همچنان از علاقه مشتریان به این بطری‌های جدید شگفت‌زده‌ایم.”

بسته‌‌های جدید توسط Beardwood&Co طراحی شده است، که از تجربه فراوان در زمینه برندهای زیبایی و مراقبت از سلامتی برخوردار است. جولیا بیردوود بنیانگذار این شرکت می‌گوید: “نسل هفتم خواستار نوعی از طراحی برای بسته بود که با ماموریت برند آنها ارتباط داشته و برای اشغال فضا روی کانتر آشپزخانه یا میز آرایش حمام از زیبایی کافی برخوردار باشد. بطری‌های شفاف قابل بازیافت به افراد امکان دیدن رنگ طبیعی محصول درون بطری را می‌دهند و تصاویر دورتادور بیرونی، احساس مرغوب بودن فرمولاسیون مورد استفاده را تقویت می‌کنند. به این ترتیب محصول و طراحی، هماهنگی بی‌نقصی داشته و می توانند نظر هر مشتری را جلب کنند.”

بیشتر بخوانید . . .