طرح جدید

Tomato Stall

طرح پیشین/ Tomato Stall فاقد هویتی بود که بتواند کیفیت محصول و توانایی شرکت به عنوان یک پرورش‌دهنده و تولیدکننده قابل و توانا در تهیه نیازهای یک سوپرمارکت بزرگ را نشان دهد. برای جلب توجه “غذاشناس”های حرفه‌ای باید جایگاه بهتری پیدا می‌کرد.

منبع: The Dieline

 

شرکت Designers Anonymous یک طراحی برند جدید انجام داده‌است که شامل بسته‌بندی فروشگاهی، بنرهای غرفه‌های بازار، وبسایت، کاتالوگ محصولات، لوازم تحریر و برچسب روی وسایل نقلیه برای شرکت بریتانیایی تولیدکننده و کشت‌کننده گوجه‌فرنگی The Tomato Stall می‌بود.
شرکت The Tomato Stall که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و در Isle of Wight واقع است، گوجه‌فرنگی‌های ویژه و محصولات مرغوب را در فروشگاه‌های کشاورزی و deliهای سراسر بریتانیا و همچنین بازارهای هفتگی کشاورزان در لندن و جنوب کشور می‌فروشد.

طرح جدید

طرح جدید

طرح پیشین/ Tomato Stall فاقد هویتی بود که بتواند کیفیت محصول و توانایی شرکت به عنوان یک پرورش‌دهنده و تولیدکننده قابل و توانا در تهیه نیازهای یک سوپرمارکت بزرگ را نشان دهد. برای جلب توجه “غذاشناس”های حرفه‌ای باید جایگاه بهتری پیدا می‌کرد.
طراحی جدید/ “ما با برجسته‌کردن نام برند روی بسته‌ها، به این برند اعتماد به نفس و حضور بیشتری روی قفسه فروشگاه دادیم. توضیح “Isle of Wight”، با هوشمندی با تیپوگرافی و طراحی حروف که از بوته گوجه‌فرنگی الهام گرفته بود، همخوانی داشت. اشعه‌های نور خورشید روی صندوق لبریز سایه انداخته و با تاکید بر سرچشمه محصول، تصویر گوجه‌فرنگی‌های آفتاب‌خورده را به نمایش می‌گذارند. عبارت “نور بیشتر، طعم بیشتر” که در سایه ذکر شده است (به شکل سایه بان یک مغازه) داستان را تکمیل می‌کند.”

iranpack-157-TTS_Box iranpack-157-TTS_Box1
برای تاکید بر پیام Isle of Wight و ایجاد یک حس و ظاهر برتر به بطری‌ها و شیشه‌ها، Designers Anonymous یک برچسب دایکات با پالت رنگ مناسبتر، غنی و ملموس ایجاد کردند تا جاذبه چشایی بیشتری ایجاد کرده و در خرید این سری محصولات به مصرف‌کنندگان کمک کنند. در پشت بسته، بوته‌های گوجه‌فرنگی نشان می‌دهند که The Tomato Stall هم پرورش‌دهنده و هم تولیدکننده است. زنبورعسل پایین بسته به اعتبار زیست‌محیطی برند اشاره داشته و تعهد شرکت به استفاده از شیوه‌های پرورش پایدار را مشخص می‌کند.
فونت و گرافیک سفارشی نشانگر دقت و وسواسی است که در همه بخش‌های The Tomato Stall جریان دارد. بازی با کلمات و اصطلاحات سس گوجه و بوته گوجه‌فرنگی روی بسته مصرف‌کنندگان را به استفاده از این برند بیشتر تشویق می‌کند.

 

Apu <<<  پیش/ پس  >>> oneka

 

بیشتر بخوانید . . .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *