طراحی جدید

OatWorks®

بحث‌های طولانی در مورد این که می‌بایست روی کدام ویژگی تمرکز می‌شد تا محصول با محصولات مشابه روی قفسه قرار بگیرد اما متمایز هم باشد، درگرفت. راه حل این بود که تصویر میوه و جو دوسر در روی بطری هم مانند داخل آن در کنار قرار بگیرند. کار خود را با مشتری شروع کردیم تا این برند را از سر تا پا کاملا نو کنیم

در سال ۲۰۱۲، Pearlfisher اولین آژانس طراحی خلاقانه‌ای بود که استراتژی برند، حال و هوا، هویت برند و طراحی بسته‌بندی برای Oatworks ایجاد کرد. برای حفظ مشتریان روبه افزایش خود، Oatworks از Drew Downie خواست که برند و بسته‌بندی جدیدی برای آن‌ها طراحی کند. “جو دوسر به تنهایی هیجان‌انگیز نیست، بنابراین چالش اصلی ما این بود که کاری کنیم بدون از دست دادن جذابیت محصول، مشتریانمان مزایای واقعی جوی دوسر در هر نوشیدنی را به عنوان یک نوشیدنی خوش‌طعم میوه‌ای احساس کنند.
بحث‌های طولانی در مورد این که می‌بایست روی کدام ویژگی تمرکز می‌شد تا محصول با محصولات مشابه روی قفسه قرار بگیرد اما متمایز هم باشد، درگرفت. راه حل این بود که تصویر میوه و جو دوسر در روی بطری هم مانند داخل آن در کنار قرار بگیرند. کار خود را با مشتری شروع کردیم تا این برند را از سر تا پا کاملا نو کنیم. لوگوتایپ و علامت جدید طوری طراحی شدند که دوستانه و مدرن باشند و میوه‌ها و جو دوسر با هم در یک برش تصویری قرار بگیرند. جو دوسر داخل علامت کمی کج شده تا مقداری حرکت و انرژی را نشان داده و برگ کوچک داخل جوها تاییدی بر وجود میوه داخل نوشیدنی است. یک پالت رنگ جدید برای افزایش درخشندگی و طراوت برند روی قفسه در نظر گرفته شد تا نشانگر طعم میوه محصول در نگاه مصرف‌کننده باشد.”

طراحی پیشین

طراحی پیشین

طراحی جدید

طراحی جدید

Drew Downie درخشندگی و انرژی را به داخل برند تزریق کرد و به انتقال قدرت دوگانه میوه و جو دوسر Oatwork کمک کرد.
“رنگ‌ها و لوگوتایپ به‌روزشده به قسمت جلوی بطری منتقل شدند تا به سرعت حس درخشندگی و تازگی رنگارنگ را القا کنند که به بطری اجازه می‌داد در بین نوشیدنی‌های میوه‌ای دیگر بر روی قفسه‌های فروشگاه‌ها جای بگیرد. ما به یک سبد پر از میوه و جوی دوسر روی بطری نیاز نداشتیم تا بتوانیم به آن چه در داخل آن است اشاره کنیم. با اتخاذ یک رویکرد مینیمال در مورد بطری، اجازه دادیم که رنگ‌های روشن و نام برند خودشان گویای همه چیز باشند. فضای شفاف علامت لوگوتایپ جدید پنجره‌ای عالی برای نشان‌دادن خود محصول بود تا مصرف‌کنندگان بتوانند نگاهی به آن چه می‌خواهند بخرند بیندازند. این کار به تنهایی اطمینان می‌داد که هرکسی می‌توانست ببیند آن چه داخل این نوشیدنی جوی-دوسر+میوه بود بی‌مزه و بدون طعم نبود. “

iranpack-157-Oatworks_BluePom_dieline iranpack-157-Oatworks_Straw_Bana_dieline iranpack-157-Oatworks_Peach_Man_dieline iranpack-157-Oatworks22 iranpack-157-Oatworks21 iranpack-157-Oatworks2

بیشتر بخوانید . . .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *