Olden Water

زمان بازنگری و ارائه یک تعریف جدید برای برند Olden خیلی وقت بود که رسیده بود. اما، چطور می‌توانید برند خود را در گروهی که تفاوتهای کاربردی کوچک و رقابت شدیدی بین محصولات وجود دارد و شما علاقمندی درحال افولی در بین مشتریان دارید،

Dinamo Design یک فیس لیفت در Olden water ایجاد کرده است تا این محصول را در بین طراحی‌های معمول و مینیمالیستی رقبایش متمایز کند. عقیده بر این بود که طراحی قبلی Olden طوری است که به خاطر برچسب آبی بالای بطری در بین باقی اجناس روی قفسه‌های فروشگاه گم می‌شود. با طراحی جدید، رنگ به شکلی جالبی دور بطری پیچیده شده است.

طراحی قدیم

طراحی قدیم

طراحی جدید

طراحی جدید

“سابقه و چالش”

Hansa Borg به چالش‌های Olden در یک بافت استراتژیک برند بزرگتر نگاه نمی‌کرد که این موجب افت مستمر فروش و کاهش برتری آن در بازار شد. زمان بازنگری و ارائه یک تعریف جدید برای برند Olden خیلی وقت بود که رسیده بود. اما، چطور می‌توانید برند خود را در گروهی که تفاوتهای کاربردی کوچک و رقابت شدیدی بین محصولات وجود دارد و شما علاقمندی درحال افولی در بین مشتریان دارید، متمایز کنید؟”

iranpack-156-Olden Water

“راه حل”

کار با تعریف یک ویژگی اصلی مرتبط و منحصربه‌فرد شروع شد. پیدا کردن یک ایده احساسی که به ما در ایجاد یک برند قوی و طولانی‌مدت کمک کند که باعث توسعه ارتباط، طراحی و توسعه محصول شود، یعنی تجربه‌ای منحصر به Olden. ما اسم این ایده را “بکر” گذاشتیم. “برای تبیین کردن ایده‌ی “بکر” در طراحی، ما بطری را به شکل یک “جواهر” نگاه کردیم. ضمن همکاری با Frost یک سری کلاسیک و شیک از بطری‌ها طراحی کردیم. طرحی که به وضوح نشانگر رفاه بوده و ویژگی‌های محصولات تجملی را داراست. این طرح ارتباطی بین برند Olden و اقلام طبیعی و نادر گرانبها مثل الماس یا طلا ایجاد می‌کند.

iranpack-156-Olden Water3

“نتیجه”

طراحی جدید با استقبال تجاری روبرو شده و فروش بالایی پیدا کرد. در خلیج شرقی نروژ سهم فروش آب معدنی (آب گازدار) این برند در چهار هفته اول بعد از به بازارآمدن محصول جدید 8/8 درصد افزایش یافته بود. حالا این میزان به 4/30 درصد کل آب معدنی خلیج غربی رسیده است. در سطح ملی، فروش آب معدنی Olden از سپتامبر 2010 تا فوریه 2011، 85 درصد رشد داشته است. Olden در Retailprisen (جایزه سالانه خرده‌فروشی نروژ) و در سال 2010 در Visuelt (جایزه سالانه طراحی نروژ) جایزه طلا دریافت کرد.

بیشتر بخوانید . . .