iranpack-sanat-bastebandi-156-nescafe_logo_detail

Nescafé

منبع: The Dieline

 

 

Nescafé اخیرا یک کمپین برند بزرگ و جهانی را اعلام کرده است که گروه هدف آن نسل جوانتر طرفداران
قهوه هستند. Nescafé در سال ۱۹۳۸ توسط Nestle با هدف تبدیل شدن به یکی از گسترده‌ترین برندهای قهوه فوری در سطح جهان تاسیس شد. Nescafé با تبدیل ‌شدن به برند جهانی امروزی توانست به این هدف و البته بیشتر از آن دست یابد. با رقابتی‌ترشدن صنعت قهوه، Nestle نیاز به تغییر استراتژی ارتباطی و دیجیتال و طراحی بسته‌بندی خود را احساس کرد. رویکرد یکپارچه در طراحی بسته‌بندی، ارتباطات و استراتژی دیجیتال Nescafé، که ۵۵۰۰ فنجان آن در هر ثانیه نوشیده می‌شود، چندین عنصر کلیدی طراحی دارد که با در نظر گرفتن مصرف‌کنندگان جوانتر ایجاد شده‌اند.
iranpack-156-Nescafe3
این عناصر شامل سمبل‌های قرمز Nescafé، که از نشان تجاری و مدرن‌شده‌ی Nescafé گرفته شده است، لیوان قرمز و سمبلیک Nescafé و یک ابزار گرافیکی هنری، hub است که تصویری خیالی از یک لیوان قهوه است.

 

iranpack-156-Nescafe1

iranpack-156-nescafe_logo_detail

 

 

 

 

Transcend Coffee   <<<  پیش/ پس  >>> Apu

 

بیشتر بخوانید . . .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *