طرح‌های برگزیده بسته‌بندی در بخش سلامت

انتخاب از مجله دنیای بسته‌بندی (آمریکا)
25BEST HELTHCARE
PACKAGE DESIGNS

iranpack-sanat-bastebandi-acell_family

1- بسته compliance فروشگاه Walmart روزهای مصرف را مشخص می کند

مزیت اصلی بسته های نسخه تقویم مانند و قابل حمل جدید Walmart افزایش دقت بیمار به دستور دارویی است. بسته های نسخه  ecoslide-RX در اندازه های 6 در 3 در نیم اینچ دقت کاربران در میزان داروی مورد نظر را بهبود می بخشند.
این بسته یک یادآور چاپی داشته و به مصرف کنندگان اجازه می دهد که ببینند دوز یک روز خاص را مصرف کرده اند یا خیر.روی پنل جلویی بسته، اطلاعات walmart، دستورالعمل نحوه بازکردن، جزئیات دارو و تصاویر داروی خاص و همچنین دکمه قفل کودک قرار گرفته است. اسلیو مقوایی بیرونی 18تکه ای در 5 رنگ پرینت افست شده است.

 

iranpack-sanat-bastebandi-3-ortho-group_0001_02-ظرف دوجداره برای 700 ایمپلنت

Orthofix یک شرکت تجهیزات پزشکی بین المللی است که تمرکز آن بر تولید محصولات مناسب بازارهای ارتوپدی و ستون فقرات است. Orthofix هنگام ساخت تجهیزات پزشکی ستون فقرات FORZA، از ساخت بسته بندی های مجزا برای هر یک از 700 قطعه تجهیزی که اندازه های مختلف داشتند اجتناب کرده و از ظروف چندکاره با نگهدارنده استفاده کرد.

بخش نگهدارنده PETG داخل ظرف درونی سیستم محافظ استریل قرار گرفته است. یکی از نگهدارنده ها ایمپلنتهای ستون مهره ای کوچک و متوسط و دیگری ایمپلنتهای بزرگ را در خود جای می دهد. این استراتژی هزینه های تهیه ابزار و همچنین تعداد قطعات بسته بندی که Orthofix باید آنها را صورت گرفته و مدیریت کند کاهش می دهد.

iranpack-sanat-bastebandi-placon_wright3-بسته بندی شرکت Wright Medical نیازهای مختلفی را برطرف می کند

گروه Wright Medical یک شرکت بین المللی تجهیزات پزشکی ارتوپدی است که تجهیزات مفصلی بازساختی و بیولوژیک را طراحی، تولید و به فروش می رساند. اخیرا، شرکت یک بسته بندی محافظ و ایمن ساخته است که برای پیچهای ایمپلنت با اندازه ها و شکلهای مختلف مناسب است که بسیاری از آنها شیارها یا نوکهای تیز دارند و برای بازسازی پا و قوزک به کار می روند. برای بهینه سازی اندازه بسته ها، Wright با Placon و شعبه پزشکی Barger آن همکاری کرد تا این بسته های کوچک چندکاره را در ابعاد 50/2 در 50/1 در 34/0 اینچ بسازد. طراحی های ترموفرم PETG که برنده جایزه شده اند در محیطهای استریل و غیراستریل زیبایی، سادگی و عملکرد مناسب داشته و ارزیابی را در بیمارستانها تسهیل کرده و از هرگونه سوراخ شدگی جلوگیری می کند.

 

iranpack-sanat-bastebandi-4-کیت های جراحی به کاربران بسته های Medline قدرت می دهند

تضمین ایمنی بیمار و کاهش سردرگمی کادر اتاق عمل همیشه اولویتهای برتر در بسته بندی تجهیزات پزشکی هستند. مسائل دردسرسازی در حین کار اتفاق می افتند، از کدهای رنگی که از سازنده ای به سازنده دیگر متفاومت هستند، چاپ ناخوانا، عدم قطعیت در مورد کدهای تاریخ انقضا و آلرژی به لاتکس جز این موارد هستند. شرکت Medline Industries سیستم ID بسته جراحی Empower-brand خود را با برچسب های رنگی و اشکال insert با کد رنگی معرفی کرد که هر بسته را از دیگری مجزا کرده و احتمال انتخاب بسته اشتباه را کاهش می دهد. یک عامل تعیین-کننده در اینجا این است که چطور سیستم به کاربر نهایی، مثل کادر بیمارستان، اجازه می دهد کد رنگی را به جای رنگبندی هایی انتخاب کنند که توسط سازندگان مختلف کیتهای جراحی تعیین می شوند.

iranpack-sanat-bastebandi-Pharma-Tac_Plus_Label_125-برچسب چندکاره در سطوح مختلفی موفق می شود

Pharma-Tac Plus یک برچسب چندکاره برای بطری های سرم است که توسط Schreiner MediPharm و Baxter Healthcare Corp ساخته شده است. هدف این طرح ایجاد یک برچسب خلاقانه با فضای کافی برای اطلاعات گسترده، قرارگیری ثابت و مستندسازی اداری ساده بود.
کتابچه کاغذی یک فضای گسترده برای متن چندزبانه در مورد مواد تشکیل دهنده و دستور استفاده فراهم می کند. این کتابچه محکم به برچسب پلاستیکی چسبیده است و میتوان با یک شیار آن را باز و بسته کرد. آویزنده محکم این بطری بخش منسجمی از برچسب است و در عین حال جدا کردن آن از ساختمان برچسب ساده است. برچسب قابل جداسازی مستندسازی باعث پیگیری قابل اعماد دارو شده و حتی با وجود پوشیدن دستکش هم میتوان با آن به راحتی کار کرد.

 

iranpack-sanat-bastebandi-Clondalkin_Advil6-تکنیکهای فنی چاپ به کمک
کارتن Advil می آیند

Clondalkin Pharma و Healthcare Guaynabo یک بسته ویزه با تکنیکهای چاپ فنی برای Pfizer Consumer Healthcare، سازنده کپسولهای Advilبا پوشش فیلم تولید کرده است. عناصر طراحی که توسط تیم طراحی بسته Pfizer Consumer Healthcare ایجاد شده اند، مدیون تخصص فنی Clondalkin در پورتوریکو هستند که یک جلای مات منحصربه فرد، جلای UV، استمپ آلومینیومی، فویل چاپ شده و برجسته سازی در طراحی کارتن را شامل می شد. این تیم ها با هم کار کردند تا مطمئن شوند که نقاط چاپ شده با کل طراحی گرافیک هماهنگی دارند. تکنیکهای خلاقانه مانند وارد کردن جوهر آبی شفاف در داخل فضای مسدودشده با فویل به ایجاد یک حس خاص برای بسته بندی هم کمک کرده است.

iranpack-sanat-bastebandi-After_07-معماری و سازگاری طراحی به برند
قدرت می دهد

هویت برند جدید و جهانی Medicom موفق شد جایگاه رهبری خود را در گروه کنترل عفونت تقویت کرده و زیرگروه های خود را انسجام دهد. هدف این بود که قدرت Medicom به زیرگروه هایش انتقال یابد تا پورتفوی شرکت منطقی شده، کارآیی آن بالا رود و نقاط اختلاف Medicom مشخص گردد و Medicom به عنوان یک برند جهانی “بهترین در گروه” قرار گیرد.
طراحی مجدد این برند باعث شد طرح های مجزای هزاران SKU کنار گذاشته شود و همگی آنها تحت یک طرح هماهنگ، منطقی و تکی قرار بگیرند. مزایای عمده طراحی مجدد شامل تفکیک محصولات یک گروه، یک فرآیند مشخص برای ایجد طرحهای بسته بندی برای محصولات جدید و یک داستان متقاعدکننده از ارزشهای برند برای بازگویی به مشتریان است.

iranpack-sanat-bastebandi-SHL_Pen-Label_SMP8-برچسبهای ویژه برای وسائل
تزریق شخصی

طراحی محصول با هدف افزایش سهولت در استفاده و کاهش مقاومت بیماران برای استفاده از سیستمهای تزریق عمومی نقش مهمی برای SHL (Scandinavian Health Ltd) بازی می کند. در همین راستا، شرکت دستگاه های autoinjector (تزریق شخصی) را با برچسبهای ویژه ای تزئین کرده است که هم یک ظاهر ویژه برای برند فراهم کرده و هم کاربری های یکپارچه ای مثل سهولت بیشتر برای دسترسی و ایمنی بهتر برای بیماران ارائه می کند.
جلای ضد لغزش ثبات وسیله را بهبود داده و حین تزریق سر نمی خورد و یک برچسب قابل جداسازی برای مستندسازی دارو درنظر گرفته شده است. برای محافظت از برند، برچسب یک هولوگرام و یک کد QR چاپ شده دارد که به کاربران اجازه می دهد مستقیما به وبسایت سازنده دسترسی داشته و اطلاعات بیشتری به دست آورده یا یک ویدیوی آموزشی را تماشا کنند.

iranpack-sanat-bastebandi-71I295dZ+ZL._SL1500_9-بسته های انعطاف پذیر UrgentRxهای بسیار قابل حمل را به ارمغان می آرند

یک پاکت انعطاف پذیر به اندازه یک کارت اعتباری حاوی داروی پودر شده و مزه دار شده، راحتی و قابلیت حمل فراوانی برای 6 محصول مختلف UrgentRx به همراه می آورد. مثلا، Aspirin to Goحاوی یک دوز 325میلی گرمی آسپرین است که به سرعت زیر زبان حل شده و به داخل جریان خون می رود.
مصرف کنندگان بسته را باز کرده و آسپرین پودرشده را مستقیما به داخل دهان می ریزند. بافت زیرزبانی اجازه می دهد ذرات 20 میکرونی دارو به سرعت به جریان خون برسند و آسیب به قلب کاهش یافته یا جان فردی که دچار حمله قلبی شده نجات یابد. بسته های UrgentRx از یک ماده سفیدرنگ ساخته شده اند که شامل Dupont Surlyn با یک لمینت 48-ga با چسب دائمی است.

 

iranpack-sanat-bastebandi-iFeosol_Group10-طراحی جدیدFeosol نشانگر تعهد بی پروا

هنگامی که Meda Consumer Healthcare در سال 2010 برند 70 ساله Feosol مکملهای آهن را به مالکیت خود در آورد، پیام محوری برند Feosol در بین ده ها هزار برند مدعی برتری گم شده بود و طرحها همگی تکراری و قدیمی شده بودند. طراحی جدید و مدرن یک زمینه بزرگ و سفیدرنگ دارد و روی جعبه ها تصویر محتویات آنها و یک موج رنگی تمایز آنها را با هم نشان می دهد. لوگوی به روز شده Feosol باریکتر، مرتب تر و زنانه تر است و به شکلی برجسته روی بالای بسته به همراه نام و کاربرد محصول قرارگرفته است. هر SKU همچنین با تصویر برجسته ای از قرص تزئین شده است که گرافیکهای انتهای بسته را تشکیل می دهد. آمیزه ای از جلای نقطه ای و مات باعث عمق، بعد و جذابیت بسته روی قفسه می شوند.

iranpack-sanat-bastebandi-THE MENTHOLATUM COMPANY HOLIDAYS11-بسته بندی Softlips باعث ارتقای بسته های Holiday Gift شده است

بسته های Soft Holiday Gift Tag شامل دو قلم نرم کننده لب با قیمت زیر 5دلار است. شرکت اخیرا ظاهر برند Softlips را به روز کرد تا برای مصرف کننده خانم امروزی و مشکل پسند جذاب باشد.
بسته های محدود holiday طعم کلاسیک Softlips را با یک قلم فصلی جایزه Softlips و دو جای خالی “تقدیم به” و “از طرف” روی بسته ترکیب کرده اند تا هدیه بودن محصول بیشتر مشخص باشد. گرافیکهای سال نو روی این بسته یادآور هدیه های کادوپیچ نشده مثل هدیه های داخل جوراب، تزئینات روی جعبه کادو و هدایای مخصوص معلم ها، همکلاسی ها، خانواده و دوستان هستند.

 

iranpack-sanat-bastebandi-91g3MJsGlKL._SL1500_12-بسته  آزمایشی برند Allerga را به سطح جدیدی رساند

مصرف کنندگان اکنون می توانند یک بسته آزمایشی داروی OTC آلرژی آنتی هیستامین غیرخواب آور را در یک بسته بندی آزمایشی Aشکل بخرند که به شکل متمایزی از لوگوی “A” شرکت Allerga الگوبرداری شده است. این clamshell با طراحی ضدسرقت و ضدتقلب می تواند به عنوان یک بسته قابل استفاده مجدد و قابل بستن مجدد عمل کند.

بسته ها رنگهایی دارند که روی قفسه جلب توجه می کنند، به راحتی قابل حمل هستند، بازکردن آنها ساده است (پلاستیک سختی ندارند که بریدن آن دشوار باشد)، و قابل سیل مجدد هستند. این بسته اولین استفاده شرکت از کارت بلیستر غیر مربعی یا مستطیلی است و اولین استفاده تجاری از مواد بلیستر آلومینیومی ایمن برای کودک است.

iranpack-sanat-bastebandi-iNourish_White Background13-مزایای حفاظت از زمین در بسته بندی های Sensible

یکی از اهداف Sensible Organics برای بسته بندی این بود که تمام اجزا قابل بازیافت بوده و همچنین حداقل 25درصد محتوای آن شامل مواد بازیافتی از مصرف کنندگان باشد. همزمان، شرکت می خواست که هر کدام از 26 SKUهای داخل خط زیر 10دلار قیمت داشته باشند.

چالش این بود که بسته بندی با فلسفه طبیعی مقرر شده توسط خط تولید هماهنگ باشد. بسته بندی خط شامل بطری ، تیوب و ظروفی با دهانه گشاد است که اشکال تمیز و کمی دارای انحنا داشته و یادآور بطری های داروی قدیمی هستند که از جنس پلی اتیلن سنگین و نیمه سنگین و PET ساخته شده اند. تصاویر گیاهان که با دست نقاشی شده اند، نشانگر جذابیتی قدیمی و دستچین شدن مواد تشکیل دهنده ارگانیک و رایحه ها هستند و طرح یک کتیبه در مرکز ظرف تائید دیگری بر فرمولهای دارویی است.

iranpack-sanat-bastebandi-Variety14-Aeroshot Energy Launch به طراحی خلاقانه نیاز دارد

Aeroshot یک ترکیب انرژی بخش است که مخلوط 100میلی گرم کافئین و ویتامین B می باشد. کاربر در محصول را می کشد تا باز شود، انتهای دیگر آن را در دهان خود گذاشته و به آرامی پودر را در دهانش ریخته و قورت می دهد. هر AeroShot حدودا 4 تا 8 draws دارد. هر بسته با فویل سیل می شود تا محصول را در برابر رطوبت محافظت کند. سپس به طور دیجیتال چاپ شده و پانچ می شوند تا در فروشگاه قابل آویزان کردن باشند. تمامی اجزا و گرافیکهای بسته بندی با طراحی منسجم و سعی در جلب مشتری با تاثیر بصری عمیق مشتریان پیش بینی نشده را هدف خود قرار داده اند. این بسته  همچنین به شکل واضحی بر ویژگی ها و مزایای متمایزکننده، همگی با کمترین ردپا تاکید دارد تا حاشیه ها را در هر اینچ مربع به بالاترین حد برساند.

iranpack-sanat-bastebandi-Rumble_Functional-drink_pic15-نوشیدنی Rumble انتظارات در مورد سلامت را بالا می برد

نوشیدنی سلامتی Rumble با یک طراحی تمیز، مرتب و هنری که احساسات را برمی انگیزانند، خود را در بین گروه متنوع نوشیدنی ها متمایز کرده است.
Rumble روند آشفتگی بصری و رنگهای روشن را کنار گذاشته و در عوض به دنبال ظاهری تمیز و تازه از طریق گرافیکهای مینی مال و الهام بخش و یک فرمت منحصربه فرد آلومینیومی بود.

شعار این برند مبنی بر “گرسنگی خود را برطرف کنید” هدف نوشیدنی را مبنی بر تغذیه انرژی سالم به افراد گرسنه ای که به دنبال یک خوراکی سریع هستند، نشان می دهد. گرافیکهای بطری 12oz قابل  سیل مجدد و قابل بازیافت Alumi-Tek شرکت Ball شامل یک پالت تقریبا سیاه و سفید با چند ضربه رنگ برای ایجاد یک هویت بصری برجسته هستند که نشانگر اعتماد طبیعی Rumble است.

iranpack-sanat-bastebandi-contac_group216-طرح جدید Contac برای سهولت در خرید از فروشگاه

Contac، چندین نسل است که محصولاتی برای التیام سریع و چندجانبه سرماخوردگی و آنفولانزا تولید می کند اما بسته بندی آن قدرت ارتباطی خود را از دست داده بود. طراحی جدید بسته بندی Contac با رنگهای هیجان انگیز و شیوه ارتباطی کارآمدتر، اعتماد مصرف کننده را در بین محصولات رقابتی مختلف در فروشگاه جلب می کند.برای مناسب سازی بیشتر محصول در فروشگاه برای مصرف کننده و ایجاد حضور قویتر برند در یک گروه اشباع شده، رنگهای SKU پرهیجانتر شده و آیکونهای بزرگی که به وضوح شب و روز را نشان می دهند در بالای بسته قرار گرفته اند. ساختار کلی محصول تا این طرح توجه مصرف کننده را سریع به خود جلب کرده و گسترش خط تولید برای برند در آینده امکانپذیر باشد.

 

iranpack-sanat-bastebandi-Wicked_Cool_Flouride_COB17-طراحی بسته خمیردندان به رشد کودکان کمک می کند

Tom’s of Maine خود را تنها برندی می داند که هم خمیردندانها و هم دهانشویه های طبیعی ای ارائه می کند که مورد قبول انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) در جلوگیری از کرم خوردگی و بهبود دندانهای سالم کودکان است. خط تولید جدید Wicked Cool! به عنوان یک گزینه میانی برای کمک به تغییر ذائقه کودکان از طعمهای میوه ای مورد علاقه بچه های کوچک به طعمهای نعنایی قوی طراحی شده است که بیشتر در خمیردندانهای بزرگسالان وجود دارد. گرافیکهای آن یک نگرش سرگرم-کننده و الهام بخش را القا می کنند که به بچه ها کمک می کند انتظارات خود را از طعم خمیردندان رشد دهند.

 

iranpack-sanat-bastebandi-ColaLife18-بسته های شرکت غیرانتفاعی ColaLife داخل صندوقهای Coca-Cola

ColaLife یک سازمان غیرانتفاعی مستقل است که توسط داوطلبین اداره و نگهداری می شود و در پی یافتن راههای جدیدی برای توزیع نمکهای رهیدراسیون اورال مجدد و مکملهای روی است. بسته های صندوق مانند ضداسهال Yamoyo در فضای استفاده نشده داخل صندوقهای Coca-Cola حمل می شوند تا از سیستم توزیع جهانی این غول نوشیدنی استفاده کنند.
تمامی تبلیغات و دستورالعملها به شکل یک جزوه داخل در بسته AidPod Kit جای داده شده اند. یعنی پلاستیک تمیز باقی می-ماند، بنابراین به طور بالقوه مناسب SODIS (عفونت زدایی خورشیدی آب) است. AidPod همچنین به عنوان یک ظرف اندازه-گیری استفاده می شود تا نمکهای رهیدراسیون اورال مستقیما در داخل آن مخلوط شوند و اندازه ها درست بوده و نمکها خیلی موثر باشند.

iranpack-sanat-bastebandi-Avive_image_FINAL19-توزیع هماهنگ دارو

Avive نتیجه تعهد طولانی مدت MWV به آگاهی بیشتر از چالشهای بی توجهی دارویی، درک علتهای اصلی و فراهم کردن راههایی برای کمک به بیماران در پیگیری موثر دستورالعملهای دارویی شان است. سیستم Avive طوری داروهای بیماران را هماهنگ می کند که بتوان تمامی نسخه ها را در یک روز مشخص از هرماه از یک داروخانه خاص دریافت کرد.

این سیستم برای هر شخص یک دستورالعمل اختصاصی ایجاد می کند که زمانهای مصرف دارو را با برنامه های دارویی جهانی هماهنگ کرده و عادتهای روزانه کنونی بیماران را برای انسجام بهتر برنامه ها در نظر می گیرد. توزیع دارو در یک مکان مرکزی از طریق نظارت داروساز و یک سیستم بسیار دقیق روباتیک تکمیل می شود.

 

iranpack-sanat-bastebandi-1029578_continuous_silkiness_lub_front20-بطری شیک

برند Trojan این خط ممتاز نرم کننده های شخصی را تولید کرد که شیک، مقرون به صرفه، آسان، مناسب خانمها و آقایون، ظریف و به لحاظ زیبایی شناسی به اندازه کافی مطلوب هستند. بطری PET 3 اونسی (89 میلی گرمی) و درب پلی پروپیلنی آن حس دلنشینی دارند.

رنگهای نیمه شفاف و صدفی، و شکل پیچ دار بطری باعث استفاده ارگونومیک آن می شود. شکل بطری طوری است که نگه داشتن آن با یک دست ساده بوده و انگشت شست می تواند زیر یک برآمدگی زیرین درب قرارگرفته و بطری با یک دست باز و بسته شود.

iranpack-sanat-bastebandi-CR_IBAZB89182G21-پروتئین Bodylogix بسته بندی شده با Ecologic System

شرکت (The Winning Combination (TWCخط تولید پودر پروتئین BodyLogic خود را در قوطی زیستی 2-Ib شرکت Ecologic راه اندازه کرده و از آن برای متمایز کردن محصول تمام طبیعی خود از دریای محصولات مشابه گروه سلامتی استفاده کرده است. تغییر از یک ظرف پلی اتیلن سنگین و محکم به یک کیسه انعطاف پذیر از جنس خمیر قالبگیری شده یک چالش اساسی و نوعی قمار برای شرکت Winnipeg در مونیتوبا بود. اما برد واقعی برای فرمت جدید تنها این حقیقت نیست که این بسته ظاهر متفاوتی دارد، اما ظاهر آن-با لایه بیرونی ساخته شده از کاغذ بازیافتی و خمیر قالبگیری شده-به وضوح یک مزیت زیست محیطی را به مصرف کنندگان نشان می دهد.

 

iranpack-sanat-bastebandi-usana122-One World برای بسته بندی USANA کافی است

لوگوی کروی شکل جدید USANA نیمرخی از اشکال انسانی دینامیک را در زمینه ای از رنگهای آبی نشان داده و به شعار این برند مبنی بر عمر طولانی، انسجام بشری و مبارزه با گرسنگی جهانی اشاره دارد. بطری سفید با دیواره صاف از جنس پلی اتیلن سنگین یک در پلی پروپیلن دارد که همتراز با بطری قرار می گیرد. روی کل در لوگوی “یک جهان” حک شده و قسمتهای برجسته پرداخت پولیش شده و قسمتهای حک شده پرداخت مات دارند. انواع دیگر سمبل اولیه با رنگهای مختلف برای هرکدام از “گروه های مفید برای بدن” این برند استفاده شده اند.

iranpack-sanat-bastebandi-REHRIGPACIFICSHARPSTANK23-ظرف جدید و قابل استفاده مجدد Sharps قدمها را کاهش می دهد

ظرف قابل استفاده مجدد SharpsTank شرکت Rehrig Healthcare یک ظرف 9/4گالنی با درب یکپارچه مفصلی و یک “mail chute” محدودکننده و یک فلاشر است. ظرف به طور کاملا تکمیل شده به دست مشتری می رسد. تمامی اجزای این وسیله با استفاده از پلاستیک پلی کربنات و از طریق قالبگیی تزریقی ساخته شده اند. ویژگی های دیگر این ظرف شامل قطعات متحرک، دسته های مستحکم، قسمتهای نرم داخلی برای تمیزکردن آسان و سطوح بافت دار خارجی برای حذف راحت برچسبهای چسبناک بعد از هر بار استفاده است. هنگامی که محتویات ظرف به خط پرشدن می رسند، فلاشر به داخل یک موقعیت قفل کردن فشار داده می شود که از قرارگرفتن لبه های بیشتر در داخل ظرف جلوگیری می-کند. هنگامی که فلاشر ایمن می شود، در بسته شده و هر دو جایگاه موقت و نهایی درگیر هستند.

 

iranpack-sanat-bastebandi-ARAGAN_FAMILY_SHOT (1)24-بسته بندی Aragan مکانیزم کشویی را اجرا می کند

Aragan یک آزمایشگاه فرانسوی است که در استفاده از مواد طبیعی متخصص است و دامنه ای از پروبیوتیکها و مکملهای رژیمی را به بازار ارائه می کند که زندگی سالم را تشویق می کنند. بسته بندی جدید یک طراحی خلاقانه با استفاده از مکانیزم کشویی دارد که محصولات را به شکل جذابی ارائه می کند. نحوه باز و بسته شدن این طرح بخشی از هویت برند Aragan است. تمامی بسته های خوشرنگ این شرکت حاوی بلیسترهای آلومینیوم/PVC چاپ شده و 10 یا 20 کپسول در فرمتهای بسته بلیستر دوتایی یا تکی هستند. این بسته یک امتیاز ارزش افزوده برای مشتریان به حساب می آید و در یک بازار رقابتی متمایز بوده و نقاط منحصربه فرد قابل چاپی دارد که فضای زیادی برای عناصر طراحی بصری فراهم می کند

بیشتر بخوانید . . .