بسته‌بندی در خاورمیانه و شمال آفریقا تا سال ۲۰۱۹

گذری بر
گزارش‌های تحلیل بازار موسسه Smithers Pira

گزارش جدید بازار برند، آینده بسته‌بندی در شرق میانه و شمال آفریقا تا سال ۲۰۱۹ پیش‌بینی می‌شود که بازار بسته‌بندی MENA از ۴/۳۵-۲/۴۵ بیلیون در سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ با نرخ رشد سالانه پنج درصد بیشتر از بازار بسته‌بندی تا چهار درصد رشد پیش‌بینی می‌شود.
خواندن این گزارش جدید برای همه کسانی که درگیر و یا به دنبال این بازار پرسود هستند ضروری است. این گزارش پیش‌بینی‌های مصرف، جغرافیا و نوع بسته‌بندی برای دوازده بازار اصلی و ملی را دارد همه آماده اطلاع از برنامه‌های استراتژیک هستند.
محتوای انحصاری این گزارش:
• اطلاعات بازار منحصر به فرد و تجزیه و تحلیل بر اساس تحقیقات اولیه
• تجزیه و تحلیل تخصصی تحولات منطقه نشان می‌دهد که کدام ملت‌ها به عنوان بازار پیشرو تا سال ۲۰۱۹ هستند
• صد و نود جدول و ارقام اصلی نشان‌دهنده پیش‌بینی بازار جهانی
روش‌شناسی
آینده بسته‌بندی در شرق میانه و شمال آفریقا تا سال ۲۰۱۹ بر پایه ترکیبی عمیق از اطلاعات اولیه و ثانویه است. تحقیقات اولیه شامل ساختاربندی عمیق تلفن و پیگیری مصاحبه با بازیکنان برجسته در زنجیره ارزش خاورمیانه و شمال آفریقا، از جمله گروه منتخب استفاده‌کنندگان است. تحقیقات ثانویه از منابع مختلف مانند گزارش‌های مالی شرکت‌های درگیر با صنعت شامل، وب‌سایت‌های کلیدی تامین‌کنندگان صنعت، مجموعه مقالات کنفرانس بسته‌بندی، نشریات صنعت، پیش‌بینی‌های مختلف فناوری و پیش‌بینی‌های اقتصادی جهانی است. علاوه بر این، از اطلاعات و نگرش‌ها در مطالعه شامل اطلاعات با ارزش جمع‌آوری شده از صنعت کنوانسیون کلیدی/ نمایشگاه مربوط به صنعت بسته‌بندی خاورمیانه و شمال آفریقا استفاده شده است.

آن چه خواهید یافت:
• کدام بازارها رشد سریع تا سال ۲۰۱۹ دارند؟
• نیازهای برآورده نشده برای کاربران نهایی بخش مصرف و جغرافیا چیست؟
• کدام یک از انواع بسته و بستر‌ها بالاترین رشد تا ۲۰۱۹ را دارند؟
• چگونه بهترین استفاده از محرک‌ها و گرایشات را داشته باشیم؟
• چگونه صنعت بسته‌بندی خاورمیانه و شمال آفریقا فرصت‌های سودآور را ارائه می‌دهد، و آنها کجا هستند؟
چگونه گزارش جزئی این بازار به نفع شماست؟
• دریافت آخرین اطلاعات بازار و تجزیه و تحلیل بر اساس تحقیقات اولیه در ارتباط مستقیم با طرح کسب و کار خود
•صرفه‌جویی در زمان با درک کامل آخرین تحولات در مناطق و کشف اینکه کدام ملل به عنوان رهبر بازارها در طول پنج سال آینده ظهور می‌کنند.
• تعیین پتانسیل کیفی فرصت‌های جدید سود‌آور منطقه و مصرف برای تصمیم‌گیری آگاهانه کسب و کار
• شناسایی آخرین تحولات بازار جهانی و فرصت‌های جدید

بیشتر بخوانید . . .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *