قوطی‌های فلزی تا سال ۲۰۱۹

گذری بر
گزارش‌های تحلیل بازار موسسه Smithers Pira

قوطی‌های نوشیدنی بیش از ۶۵ درصد از بازار جهانی قوطی فلزی را با رشد میانگین ۲/۳ درصد بیشتر از ۳/۶۷ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۳ اشغال کرده‌اند، در حالی که قوطی‌های مواد غذایی رتبه دوم را داشتند.
بازار قوطی‌های فلزی در آسیا و شمال امریکا بزرگترین مناطق رشد در طول دوره ۲۰۰۸-۲۰۱۳ هستند، اما فروش قوطی‌های فلزی نیز با میانگین نرخ رشد سالانه بالا در شرق میانه و آفریقا همراه بوده است.
آینده قوطی‌های فلزی تا سال ۲۰۱۹ اندازه‌ و پیش‌بینی‌های بازار توسط منطقه جغرافیایی، با تجزیه و تحلیل دقیق از مناطق کلیدی رشد همراه است.
محتوای انحصاری ما:
• اطلاعات آماری برای اندازه و دامنه صنعت قوطی فلزی تا سال ۲۰۱۹
• پیش‌بینی برای رشد در منطقه جغرافیایی و شرایط مصرف
• گرایش‌های کلیدی، فناوری و نفوذ بازار
روش‌شناسی
این گزارش بر اساس تحقیقات اولیه در سراسر زنجیره ارزش از جمله مصاحبه با تامین‌کنندگان پیشرو، مبدل‌ها، صاحبان نام تجاری و خرده‌فروشان است. و همچنین طیف وسیعی از منابع ثانویه، از جمله دسترسی به پایگاه داده‌های بی‌نظیر و گزارش‌های بسته‌بندی Smithers Pira، پیش‌بینی‌های صنعت، وب‌سایت سازمانی و منابع دولتی است. پیش‌بینی آماری با استفاده از برآورد عمق فروش و مواد تحقیقاتی در رابطه با مصاحبه گسترده در سراسر صنعت آماده شده است.

شما چه چیزی را کشف خواهید کرد؟
• درک محرک‌های اصلی و گرایش بازار شکل قوطی فلزی برای کمک به ایجاد استراتژی کسب و کار
• تجزیه و تحلیل آخرین تحولات تکنولوژی قابل استفاده برای برش
• درک عمیق از بزرگترین بخش های رشد و مناطق برای قوطی فلزی
• تجزیه و تحلیل بازار پایان استفاده از جدید و در حال ظهور برای کمک به رشد کسب و کار شما

بیشتر بخوانید . . .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *