بسته‌های پلاستیکی سخت تا 2020

گذری بر
گزارش‌های تحلیل بازار موسسه Smithers Pira

آینده جهانی بسته‌بندی پلاستیکی سفت و سخت تا سال 2020 پیش‌بینی می‌کند که بازار بسته‌بندی پلاستیکی سخت جهانی 222.4 بیلیون دلار تا سال 2020  با نرخ رشد سالیانه 6.3 درصد در پنج سال آینده دست یابد.
این گزارش اقتصادی جدید از Smithers Pira تجزیه و تحلیلی عمیق از گرایشات بازار بسته‌بندی پلاستیکی سخت برای دوره زمانی 2010-2020 ارائه می‌دهد و شماره حاضر وضع بسته‌بندی پلاستیکی سخت را از نظر مواد، بخش کاربردی، محصولات بسته‌بندی شده و فرآیند تولید تا سال 2020 پیش‌بینی می‌کند.
گزارش جدید و به‌روز شده شامل میزان و ارزش پیش‌بینی‌های انجام شده از طریق بازار جغرافیایی است، که حاوی تجزیه و تحلیلی دقیق از چهارده کشور است. خواندن آن برای هر کسی که مشغول به کار در صنعت بسته‌بندی، پلاستیک و صنایع وابسته است ضروری است.
محتوای انحصاری اين گزارش:
* اندازه بازار و پیش‌بینی‌ها تا سال 2020 کاربرد نهایی این بخش، فرآیند، محصولات و بازار جغرافیایی را مختل می‌نماید.
* تجزیه و تحلیلی عمیق از گرایشات فعلی و آینده صنعت بسته‌بندی پلاستیکی سخت بر پایه تحقیقات اولیه.
* جداول و منحنی‌ها نشان‌دهنده آینده بازارهای بسته‌بندی پلاستیکی سخت در سطح جهان می‌باشد.
چه روشی استفاده می‌شود؟
آینده جهانی بسته بندی پلاستیکی سفت و سخت تا سال2020 متکی بر تحقیقات گسترده اولیه و ثانویه است. تحقیقات اولیه شامل: مصاحبه با تامین‌کنندگان کلیدی بسته‌بندی پلاستیکی سخت است. تحقیقات ثانویه بر اساس بانک اطلاعاتی Smithers Pira یا گرایشات بسته‌بندی پلاستیکی سخت و اطلاعات بازار، آمارهای دولتی رسمی شامل کمیسیون اروپا، اطلاعات سازمان‌های تجاری، گزارشات بازار و صنعت، و وب‌سایت‌های شرکت‌ها و گزارشات سالیانه می‌باشد. گزارش اطلاعات و تجزیه و تحلیلی عمیق که هیچ کجای دیگر آن را نمی‌توان يافت، ارائه می‌دهد.
نكاتي كه در اين گزارش کشف خواهید کرد؟
* چگونه تحولات بازار می‌تواند فرصت‌های واقعی برای شرکت شما را نشان دهد.
* آخرین پیش‌بینی تا سال 2020 به برنامه‌ریزی استراتژی تجاری شما کمک می‌کند.
* بخش‌های مخصوص رشد و عوامل حیاتی و مهم در بازار جهانی بسته‌بندی پلاستیکی سخت تغییر ایجاد می‌كند.

بیشتر بخوانید . . .