مولتي‌وك ابداعات كارامد در جهت رضايت مشتري

شركت مولتي‌وك آلمان به عنوان ايده‌پرداز و سازنده كارآمدترين تجهيزات توليد و آب‌بندي ظروف ترموفرمينگ و بسته‌هاي پلاستيكي در نمايشگاه اينترپك آلمان نيز براي بار ديگر اين توانايي را به اثبات رساند.

شركت مولتي‌وك كه خود يكي از اعضاي سياست‌گذاري اين دوره از نمايشگاه بسته‌بندي در آلمان بود با ابداعات و نكته‌سنجي خود نشان داد كه تنها به كيفيت مطلق فكر نمي‌كند بلكه خلاقيت در ايجاد فرصت‌هاي بهتر و باصرفه‌تر براي مشتريان را سرلوحه كار خود قرار داده است.

در واقع كيفيت بسيار بالا در تولي
دات مولتي‌وك، امري عادي و تكراري است و اين شركت براي دميدن روح تازه به توليدات خود به ارائه خدماتي فراتر از كيفيت مي‌انديشد. خدماتي كه بتواند مشتريان را به وجد آورده و ايمان آنها به مسيري كه اين شركت مي‌پيمايد را چند برابر كند.

از جمله اين نوآوري‌ها تغيير صفحه‌هاي حمل ظروف پلاستيكي از حالت پيوسته و زنجيري به سيني‌هاي مجزايي است كه بر روي نوار نقاله حركت مي‌كنند. براي مثال صفحه‌هايي كه ليوان‌هاي پلاستيكي در آن قرار مي‌گيرند تا زير نازل رفته پر شده و سپس سيل شوند معمولا در همه ماشين‌ها به صورت زنجيري و به هم پيوسته هستند و پيرامون دو محور در ابتدا و انتهاي ماشين دور مي‌زنند.

مولتي وك اين صفحه‌ها را از يكديگر جدا كرده و آنها را بر روي نوار نقاله قرار داده است. با اين كار انعطاف‌پذيري ماشين بالا رفته انرژي كمتري نيز مصرف مي‌شود. امكانات پر كني به دليل ايجاد فاصله نامحدود بين ايستگاه‌ها گسترش پيدا كرده و به طور كلي سيستم از نظر عملياتي از حالت بسته به حالت باز در مي‌ايد. در واقع مولتي‌وك با اين طراحي جديد نشان داد كه وقتي همه در فكر بهبود دادن بك مدل ثابت و تكراري از يك ماشين هستند او مي‌تواند ساختار كلي ماشين را بدون افت كيفيت و كارايي آن تغيير دهد.

در واقع مي‌توان گفت رهبران شركت مولتي‌وك كيفيت را نه فقط در عملكرد ماشين بلكه همراه با رضايت كاربران تعريف مي‌كنند. بدين سان ايده‌هاي طراحان تنها در مسير بهبود يك مدل از ماشين قرار نگرفته و در جه بهبود وضعيت توليد مشتريان در كارخانه‌هاي آنها حركت مي‌كند.

نمونه ديگر اين ديدگاه توليد دستگاه تري‌سيلر مدل R085 است كه استفاده از كيفيت بسيار بالاي مولتي‌وك را با بودجه كمتر از حد معمول براي مشتريان جديد مولتي‌وك فراهم مي‌كند. قيمت اين دستگاه نزديك به نصف انواع حرفه‌اي‌تر آن است. با اين مزيت كه در آن چيزي از استانداردهاي كيفي مولتي‌وك كم نشده است. اين دستگاه در گروه ماشن‌آلات كم‌هزينه مولتي‌وك قرار گرفته تا شركت‌هاي كوچك و متوسط هم اين فرصت را داشته باشند كه از فن‌آوري درجه يك شركت مولتي‌وك بهره برده و با آن آشنا شود.

محدوده محصولات و شبکه فروش مولتي‌وك همچنان رو به گسترش است
مولتي‌وك همچنان در مسیر رشد و موفقیت است. این پیام را Hans-Joachim Boekstegers، مدیر عامل شرکت مولتي‌وك در نمايشگاه اينترپك به تعداد زیادی از روزنامه‌نگاران داخل و خارج آلمان اعلام كرد. وي افزود: “ارکان موفقیت ما عبارتند از قدرت در نوآوری، ریشه‌های منطقه‌ای در اقتصاد محلی منطقه الگاي پايين و جهت‌گیری بین‌المللی. ما به عنوان يك شركت پیشرو در صحنه بین‌المللی راه‌حل‌های بسته‌بندی خود را در نمايشگاه اينترپك در دو غرفه نمايشگاهي ارائه داديم كه به معرفي ماشین‌آلات و ايده‌هاي بسته‌بندی برای صنایع پزشکی، مواد غذایی و مصرف‌كنندگان مي‌پرداخت‌.
شركت ما سال 2014 را با سطح بالایی از سفارشات آغاز كرد و پس از آن توانست افزایش سفارشات را در چند ماه اول سال در محدوده ده درصد ثابت نگه دارد، به ویژه در اروپا و شمال امریکا. افزایش تقاضا از کشورهای در حال توسعه نیز ركورد جديدي را ثبت كرد. در سال 2013 گردش مالی گروه، بیش از 700،000،000 يورو بود. محصولات مولتي‌وك و سازمان فروش نیز بیشتر گسترش یافته بودند. شرکت در حال حاضر 74 سازمان فروش و خدمات براي خود دارد و شرکت‌های خدمات آن در بیش از 140 کشور در سراسر جهان حضور دارند.”
Hans-Joachim Boekstegers با افتخار به آخرین فرمت سایت كارخانه در Wolfertschwenden اشاره مي‌كند: “سالن تولید جدید با بیش از 3200 متر مربع ارائه فضايي را برای ساخت و مقاوم‌سازی قطعات یدکی و همچنین برای تولید بدنه ماشین‌آلات فراهم مي‌آورد. این سایت در كل بیش از 63،000 متر مربع مساحت و 1500 نفر پرسنل را شامل مي‌شود. مولتي‌وك همچنین یکی از بزرگترین کارفرمایان در منطقه الگاي پایین است. تحقیق و توسعه نیز ضامن حیاتی موفقیت برای مولتي‌وك می‌باشد. از سال 2002 این شرکت 230 اختراع به ثبت رسانده است.”
Hans-Joachim Boekstegers همچنين ظرفيت بالايي برای رشد بیشتر در دو گرايش بزرگ رشد جمعیت و شهرنشینی مي‌بيند. اين پديده‌ها مي‌توانند به افزایش تقاضا برای بسته‌بندی مواد غذایی و محصولات پزشکی منجر شوند. مولتي‌وك از طریق توسعه راه حل‌های بسته‌بندی مناسب به این تقاضا پاسخ می‌دهد.
شعبه مولتي‌وك آلمان در خاورميانه:
شركت مولتي‌وك خاورميانه، واحد 12، منطقه آزاد فرودگاه دبي
تلفن: 1980 299 4 971+ فكس: 1981 299 4 971+
موبايل: 8069363 912 98+ و 3169865 912 98+

بیشتر بخوانید . . .