ماشين‌سازي حكمايي در آوردگاه جهاني

نمايشگاه اينترپك است. بزرگترين نمايشگاه بسته‌بندي جهان. هر سه سال يك بار در آلمان برگزار مي‌شود. هجده سالن بزرگ دارد و اين غرفه ماشين‌سازي حكمايي است. در ميان ماشين‌سازان نامدار اروپايي. نقطه امن و ژنراتور اعتماد به نفس. پرچم ايران را در غرفه برافراشته و بالاترين كيفيت ساخت ماشين‌آلات بسته‌بندي در ايران را به جهانيان عرضه مي‌كند. محمدعلي بلدي مدير بازرگاني شركت هم حضور دارد. با نيما سيدالحكمايي برپا كننده نام ماشين‌سازي حكمايي و پرچم ايران در نمايشگاه‌هاي بسته‌بندي به گفت و شنود مي‌نشينيم:

* این چندمین حضور خارجی و چندمین حضور در نمایشگاه اینترپک برای ماشين‌سازي حکمایی بود؟
* اين دوره هفتمين حضور خارجي ماشين‌سازي حكمايي در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي خارج از كشور مي‌باشد. همچنين دومين حضور در نمايشگاه اينترپك به عنوان غرفه‌دار است.
* انگیزه حکمایی از حضور در صحنه‌های جهاني بويژه نمايشگاه اینترپک چيست و چه موانع و مشکلاتي براي حضور شما در نمایشگاه داشتيد؟
* انگيزه ما از حضور در صحنه‌هاي بين‌المللي به خصوص نمايشگاه اينترپك، ارائه توليدات اين شركت ماشين‌سازي در سطح جهاني مي‌باشد. در رابطه با موانع و مشكلات حضور ما در نمايشگاه با توجه به حضور نماينده رسمي نمايشگاه اينترپك در ايران، كليه مراحل اين كار توسط شركت مذكور مورد حمايت و پشتيباني واقع مي‌شود.
* برخورد غربی‌ها، مردم منطقه، و ایرانیان در نمایشگاه‌های خارجی و این دوره از نمايشگاه اینترپک در خصوص حضور شما چه گونه است؟
*‌ با توجه به دريافت استانداردهاي بين‌المللي مربوط به دستگاه بسته‌بندي توليد شده توسط اين ماشين‌سازي حضور در عرصه بين‌المللي مورد توجه بازديدكنندگان از سوي كشورهاي غربي، منطقه و هموطنان عزيزمان واقع مي‌گردد و اين باور كه “ما مي‌توانيم” با حضور فعال در نمايشگاه‌هاي خارجي و نيز اين دوره از نمايشگاه اينترپك به بازديدكنندگان القاء مي‌گردد.
* در اين دوره چه ماشين‌هايي را ارائه كرده‌ايد و دستاوردهای شما تا اين زمان چه بوده است؟
* در اين دوره آخرين مدل‌هاي دستگاه‌هاي بسته‌بندي كه در ماشين‌سازي حكمايي طراحي و ساخته شده به نمايش گذاشتيم و خوشبختانه مورد استقبال بازديدكنندگان قرار گرفت.
* ماشین‌سازی حکمایی چه چيزهايي دارد كه بتواند در صحنه بین‌الملل و بين ساير ماشين‌سازان جهان، مفيد، موثر و جالب باشد؟
* آن چه كه از سوي ماشين‌سازي حكمايي در صحنه بين‌الملل مؤثر و جالب بوده يا مي‌تواند باشد، خودباوري سطح ماشين‌سازي صنعت بسته‌بندي ايران در سطح جهاني است. همچنين كيفيت فناوري كه ما در ماشين‌سازي حكمايي به آن رسيده‌ايم.
* در این دوره در غرفه حکمایی چه گذشته است؟
* در اين دوره از نمايشگاه اينترپك شركت ماشين‌سازي حكمايي خود را در عرصه بين‌المللي مورد محك قرار داد و رسيدن به سطوح بين‌المللي كيفيت در امر ماشين‌آلات بسته‌بندي را دور از دسترس نديديم.
* نظر شما در باره حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های معتبر جهانی چيست؟
* توصيه من در خصوص كيفيت حضور شركت‌هاي ايراني در نمايشگاه‌هاي معتبر جهاني اين است كه ابتدا به صورت بازديدكننده از نمايشگاه‌ها ديدن كنند. چنان چه حضور در نمايشگاه معتبر جهاني را در راستاي اهداف و چشم‌انداز واحد خود ارزيابي كردند به طور قطع و يقين حضور در نمايشگاه مفيد و پرثمر خواهد بود.
* تولیدات و برنامه‌های جدید حکمایی چه هستند؟
* توليدات و برنامه‌هاي جديد ماشين‌سازي حكمايي در راستاي نوآوري و ارائه ماشين‌آلات بسته‌بندي با ايجاد ارزش افزوده براي مصرف‌كنندگان آن مي‌باشد، از اين رو با طراحي ماشين‌آلات جديد كه نحوه حمل و نقل بسته را آسان‌تر مي‌سازد و يا مصرف مواد اوليه بسته‌بندي را كاهش دهد و نيز مصرف انرژي را بهينه سازد، به فعاليت خود ادامه مي‌دهيم.

بیشتر بخوانید . . .